احتمال وجود حسگر دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 یا اس 22

شرکت سامسونگ در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند تاشو گلکسی زد فولد 3 و گوشی پرچمدار سری گلکسی اس 22 را با طراحی منحصربفرد و بهتر از نمونه قبل رونمایی کند. تاکنون شایعات مختلفی منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات جدیدی رسید.

اولین تلفن هوشمندی که دوربین زیر صفحه ای دارد ، توسط ZTE راه اندازی شد. اما منطقی است که پس از بلوغ این فناوری ، سازندگان عمده گوشی های هوشمند آن را پذیرفته و ZTE تحت الشعاع قرار دهند. سامسونگ از آن دسته شرکت هایی است که شایعه شده است به زودی از این فناوری در گوشی های هوشمند خود استفاده خواهد کرد. به خصوص ، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy S22 آینده باید از این فناوری برخوردار شوند. این بدان معنی است که آنها نه تنها ابتکاری بیشتری خواهند داشت بلکه از هیچگونه بریدگی نیز برخوردار نخواهند بود.

همانطور کهUniverseIce ثابت کرد ، دوربین زیر صفحه نمایش Galaxy Z Fold 3 در مقایسه با دوربین های کم نمایشگر در تلفن های هوشمند موجود ، 40 درصد انتقال نور بیشتری خواهد داشت. به زبان ساده ، این دوربین نور بیشتری را جذب می کند ، اطمینان حاصل می کند که عکس ها روشن تر و فیلم ها کم صدا تر می شوند. اما به نظر می رسد سطح صفحه بالای دوربین الگوی موزاییکی را نشان می دهد. این امر در صورت وجود زمینه سفید بیشتر به چشم می آید.

در مورد سایر ویژگی ها ، Galaxy Z Fold 3 باید با یک سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی (سونی IMXx71) همراه باشد. و اگرچه وضوح تصویر بسیار بالا است ، کیفیت عکس از دوربین های سوراخ دار برخوردار است.

این گوشی همچنین میزبان پردازنده اسنپدراگون 888 ، یک رم 12 گیگابایتی / 16 گیگابایتی و یک حافظه داخلی 256 گیگابایتی / 512 گیگابایتی است. در قسمت جلوی ما ، یک نمایشگر 6.2 اینچی Super AMOLED Infinity-O با سرعت تازه سازی 120 هرتز داریم. اما از طراحی سوراخ سوراخ دار استفاده خواهد کرد. اندازه صفحه نمایش داخلی 7.5 اینچ خواهد بود. از صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن QHD + و نرخ تازه سازی 120 هرتز استفاده خواهد کرد. آنها با گواهینامه های HDR10 + ارائه می شوند.

این تلفن علاوه بر دو دوربین سلفی ، دارای یک دوربین سه گانه در پشت (دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض + دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض + دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی) خواهد بود. همه آنها می توانند فیلم های 4K 60fps ضبط کنند.

بیشتر بخوانید  گوشی های Galaxy A54, A34, A24 دوربین سنجش عمق را از دست می دهند

در داخل این گوشی یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی حمل خواهد شد. به علاوه ، اسپیکرهای استریو تنظیم شده با AKG ، GPS ، 5G ، Wi-Fi 6E ، UWB ، بلوتوث 5.0 ، NFC و یک درگاه USB Type-C نیز وجود خواهد داشت. در مورد سیستم ، Galaxy Z Fold 3 با Android One 11 UI 3.5 کار خواهد کرد.

همانطور که گفته شد ، Galaxy S21 یکی دیگر از تلفن های هوشمند با نام تجاری سامسونگ با دوربین زیر صفحه خواهد بود. اما جدا از این ، این گوشی همچنین با تعدادی از پیشرفت های مهم دوربین ارائه خواهد شد. آنها شامل یک سیستم تثبیت کننده تغییر سنسور و یک ماژول دوربین پریسکوپ با بزرگنمایی مداوم هستند.

متأسفانه ، برخی شایعات ادعا می کنند که سامسونگ تصمیم گرفته است از سیستم دوربین زیر صفحه در سری Galaxy S22 استفاده نکند. به نظر می رسد این شرکت کره جنوبی از کیفیت تصویر راضی نبوده است. بعلاوه ، تولید قادر به تأمین تعداد واحدهای مورد نیاز برای میلیونها تلفن Galaxy S22 نخواهد بود. به احتمال زیاد ، این فناوری ممکن است نه با Z Fold 3 یا S21 بلکه با سری Galaxy Note در نیمه دوم سال 2022 آغاز به کار کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال وجود حسگر دوربین سلفی زیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 یا اس 22

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *