مشخصات گوشی جدید لنوو، وایب ایکس 3 لایت فاش شد

مشخصات گوشی جدید لنوو، وایب ایکس 3 لایت فاش شد

لنوو در ابتدای کار خود، در زمینه لپتاپ و تجهیزات جانبی رایانه ها فعالیت میکرد. اما حال این کمپانی فعالیت خود را گسترش داده و به بازار گوشی های هوشمند راه پیدا کرده است. لنوو در حال حاضر بر روی گوشی های پایین رده و میان رده تسلط دارد و توانسته است موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کند. اما در حال حاضر، مشخصات فنی آخرین گوشی هوشمند این شرکت که وایب ایکس 3 لایت نام دارد فاش شده است.

مشخصات این گوشی سعی شده است تا حدامکان محفوظ بماند. لنوو برای اینکه بتواند مشخصات گوشی وایب ایکس 3 لایت را مخفی نکند دوبار برای گوشی وایب ایکس 3 گواهی TENAA  گرفته بود که یک گوشی دیگر با کد K51c78 در این بین وجود داشت. هم اکنون مشخص شده است که K51c78 همان لنوو وایب ایکس 3 لایت میباشد و مشخصات آن نیز فاش شده است.

این گوشی به تراشه MT5653 ساخت شرکت مدیاتک مجهز است. گوشی هوشمند جدید لنوو پردازنده 1.3 گیگاهرتزی دارد که با هشت هسته ی پردازشی میایید.  اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچی است و رزولوشن آن 1080 در 1920 پیکسل میباشد. وایب ایکس 3 لایت از 2 گیگابایت حافظه رم بهره برده است و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با کارت میکرو اس دی دارد.

این دستگاه به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انرژی این دستگاه با باتری 3300 میلی آمپر ساعت تامین میگردد.

این گوشی لنوو، ضخامت 8.7 میلی متری دارد و وزن آن نیز 152 گرم اندازه گیری شده است. وایب ایکس 3 لایت به حسگر اثر انگشت مجهز شده و از 4G نیز پشتیبانی میکند. سیستم عامل آن اندروید 5.1 خواهد بود و در چهار رنگ سفید، مشکلی، طلایی و نقره ای ارائه خواهد شد. احتمال میرود که این دستگاه حدودا 142 دلار قیمت داشته باشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر گوشی Legion Y70 لنوو

نظرات در مورد : مشخصات گوشی جدید لنوو، وایب ایکس 3 لایت فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *