بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 8

بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 8

شرکت هواوی تصمیم بر این گرفته تا با ساخت یک گوشی میان رده هواوی نوا 8 بهترین کیفیت و امکانات را در اختیار طرفدارانش قرار دهد.

سری میان رده ی نوا هواوی یکی از موردانتظارترین سری دستگاه های هواوی است. این سری معمولاً ویژگی‌های خوب انواع پرچم‌دارهای فعلی را به تصویر می‌کشد و هر چیزی را که با نیازهای یک بازار جدید گوشی مطابقت دارد را دارا می باشد. در کمال تعجب، هواوی نوا 8 نوید مجموعه ای ازبهترین ویژگی ها را می دهد.

معرفی نوا 8 (Huawei nova 8)

اگر می خواهید با ویژگی های بیشتر گوشی نوا8 آشنا شوید تاانتهای این مقاله همراه ما باشید. در این بررسی، نگاهی به این گوشی هوشمند جدید هوآوی خواهیم داشت و چرا فکر می‌کنیم این مدل نوا 8 بهتر است.

محتوای جعبه و ساخت Huawei nova 8

بررسی تخصصی Huawei nova 8 گوشی هواوی نوا 8

احتمالابا محتویات جعبه های گوشی های هواوی آشنا شده اید. محتویاتی علاوه بر گوشی شامل قاب سیلیکونی، کابل یک شارژر 66 واتی هواوی جمع و جور است.

در مورد ساخت آن من تصور نمی کردم نوا8 انقدر باریک وظریف باشد  صفحه نمایش 6.57 اینچی  دارای لبه‌های خمیده‌ای که باعث می‌شود شبیه یک میت 40 پرو هواوی کوچک‌تر به نظر برسد، تقریباً هیچ حاشیه‌ی کناری ندارد. نوا 8 از طراحی سری نوا8آی ومیت 40 منحرف شده است . بیشتر بر دوربین 64 مگاپیکسلی آن تاکید داریم. این جدا از عملکرد چشمگیر آن، نقشی حیاتی در برجسته کردن یکی از بهترین جنبه های این گوشی ایفا می کند.

بررسی تخصصی Huawei nova 8 گوشی هواوی نوا 8

از نظر ویژگی های سخت افزاری و ورودی /خروجی دارای یک پورت از نوع Type-C می باشد که دارای عملکردهای OTG است.
عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری می‌تواند کمی کاربران را ناامید کند و باید از هدفون بی‌سیم یا تبدیل USB Typre-C برای اتصال هدفون سیمی استفاده کنند.شما باید بتوانید از آن برای هدفون های نوع C یا هدفون های معمولی خود استفاده کنید،

صفحه نمایش Huawei nova 8

هواوی نوا 8 دارای پنل جلوی گوشی دارای نمایشگر 6.57 اینچی OLED است. کیفیت صفحه‌نمایش فوق‌العاده است و ممکن است یکی از بهترین مواردی باشد که تاکنون با توجه به قیمت آن استفاده کرده‌ایم. نرخ تازه سازی آن روی 90 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز محدود شده است که می تواند مشخصه ایده آلی برای  بازی باشد.

یکی از چیزهایی که در مورد نمایشگر آن متوجه شدم، دقت رنگ آن است. این یک ویژگی خوب برای سازندگان تولید محتوا یا دیدن عکس و ویدیو است. انحنای آن قطعا به پیمایش و مرور رابط کاربری شیک و روان گوشی کمک می کند.

چیپست و عملکرد Huawei nova 8

هواوی نوا 8 دارای پردازنده Kirin 820E 7 نانومتری است. با وجود داشتن پردازنده هگزا هسته ای، عملکرد آن در مقایسه با nova 8i بسیار بهتر است. ناوبری و گیم‌پلی بسیار روان‌تر است، و کاربران هرگز با انجام بازی‌ها مانند PUBG Mobile، Sausage Man و Call of Duty Mobile با این گوشی مشکلی نداشتم.

بیشتر بخوانید  شروع سال تحصیلی جدید با بهترین لپ تاپ دانشجویی هواوی در بازار ایران

معرفی گوشی هواوی نوا 8

در حالی که مهارت در انجام این نوع بازی ها فاکتور بالاتری است، نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتزی و نرخ تازه سازی 90 هرتز گوشی کمک زیادی به تجربه کامل بازی می کند.

سیستم عامل هارمونی

از جنبه نرم‌افزاری، سیستم‌عامل هارمونی ویژگی‌های تازه‌سازی زیادی را برای نوا 8 به ارمغان می‌آورد. از تغییرات ظریف در رابط کاربری گرفته تا مدیریت بهتر برخی تنظیمات، متوجه شدم که هواوی تمام تلاش خود را برای ارتقای بیشتر تجربه نرم‌افزاری بدون سخت کردن رابط کاربری  انجام داده است.

گوشی‌های هوآوی که GMS یا سرویس های گوگل ندارند صرفاً به این دلیل که AppGallery، Petal Search و GSpace به نظر می‌رسد این مشکل را برطرف می‌کنند، هر چند نتایج متفاوتی دارند. برای مثال، با GSpace، می‌توانم وارد حساب کاربری گوگل خود شوم و در برنامه‌هایی مانند YouTube، Gmail و سایر برنامه‌های Google را استفاده کنیم. من این راه حل را تایید نمی کنم، اما این مدرکی است که نشان می دهد این یک راه حل برای کسانی است که می خواهند از “GMS” استفاده کنند.

عملکرد دوربین Huawei nova 8

بررسی تخصصی Huawei nova 8 گوشی هواوی نوا 8

یکی از بهترین ویژگی های نوا 8 مجموعه دوربین های قدرتمند آن است. با مقایسه این گوشی با nova 8i، به نظر می رسد که دارای همان مجموعه دوربین های عقب اما با قابلیت های بیشتر و بهتر است. دوربین اصلی nova 8 می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 4k30 و 1080p120 برای حرکت آهسته را فیلم‌برداری کند. در حالی که nova 8i با وجود داشتن همان مجموعه دوربین‌های پشتی نمی تواند انجام دهد.

بررسی تخصصی Huawei nova 8 گوشی هواوی نوا 8

دوربین جلوی nova 8

دوربین جلوی nova 8 نقطه عطفی در ساخت این گوشی است زیرا می‌تواند عکس‌هایی تا رزولوشن 4K بگیرد، اما ویدیوهای 4K را ندارد. در واقع، برای گرفتن سلفی و حتی سلفی های ویدیویی آهسته بهترین است.

رنگ‌های گرفته شده توسط nova 8 باز تولید رنگ، جزئیات، کنتراست و اشباع بهتری دارند.

 

بررسی تخصصی Huawei nova 8 گوشی هواوی نوا 8

عملکرد باتری

نوا 8 دارای باتری 3800 میلی آمپر ساعتی است. این دستگاه توانست 13 ساعت و 26 دقیقه با 20 درصد عمر باتری در استفاده برای کارهای معمولی ​​تا سنگین با گوشی روشن بماند. زمان نمایش روی صفحه بیش از 5 ساعت بود و من عمدتاً از آن برای مرور محتوای رسانه های اجتماعی استفاده کردم، 5-10 عکس و 2-3 ویدیو گرفتم .

از طرفی، این واقعاً سریع شارژ می شود. به لطف سوپرشارژ ۶۶ واتی هواوی، شارژ کامل آن تا ۱۰۰ درصد حدود ۳۷ دقیقه طول می‌کشد.

من قطعا این گوشی را به nova 8i ترجیح می دهم. من فکر می کنم با توجه به مزایای nova 8 منطقی است که چنین فکر کنیم. من معتقدم که با قیمت آن برای مزایایی که از این تلفن هوشمند دریافت می کنید مانند دوربین های عکاسی، صفحه نمایش عالی، و طراحی چشمگیر توجیه می شود.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی گوشی هواوی نوا 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *