تایید مشخصات دوربین گلکسی اس 9

دوربین گلکسی اس 9

مشخصات دوربین گلگسی اس 9 , در طی اعلامیه ای در وب سایت رسمی این شرکت اعلام شد. از قرار معلوم شرکت سامسونگ قصد دارد پیشرفت بزرگی در زمینه دوربین گوشی های هوشمند خود ایجاد کرده و فعالیت های چشم گیری در زمینه عکاسی انجام خواهد داد. گوشی گلکسی اس 9 که به عنوان پرچم دار جدید شرکت سامسونگ است دارای امکانات قابل توجهی می باشد. در میان ویژگی هایی که بر روی گوشی ثبت شده بود دوربین 12 مگاپیکسلی Dual Pixel به چشم می خورد. این دوربین علاوه بر لرزش گیری اپتیکال , توانایی فوکوس خودکار و سریع را دارد. قابلیت فیلم برداری آهسته و slow motion  با نرخ ۱۰۰۰ فریم‌ بر ثانیه , دیافراگم قابل تغییر نیز از قابلیت های جذاب این گوشی می باشد.

در وب سایت سامسونگ اطاعاتی درباره این دوربین منتشر شده است , سنسور های مورد استفاده در این دوربین از نوع FRS می باشد. این سنسور ها توانایی فیلم برداری آهسته با نرخ ۴۸۰ فریم‌ بر ثانیه و رزولوشن 1080 را ساپورت می کند. با بررسی سایر مطالب منتشر شده می توان گفت گوشی گلکسی اس 9 , دارای فوکوسی دقیق تر و سریع تر است.

دوربین گلکسی اس 9

از سایر امکانات و ویژگی های این گوشی می توان به استفاده از تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام اشاره کرد. شرکت سامسونگ با به کارگیری این دو تراشه قصد دارد ساخت ۱۰ نانومتری را گسترش دهد. به احتمال زیاد دو گوشی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس , یک روز قبل از بازگشایی نمایشگاه MWC رونمایی و معرفی خواهند شد. سامسونگ اعلام کرده این گوشی ها تحول بزرگی در صنعت گوشی های هوشمند ایجاد خواهد کرد.

همانطور که می دانید سنسور دوربین گوشی های سامسونگ را نیز کمپانی سونی تولید می نماید و به لطف صفحه نمایش Full HD گوشی های هوشمند این کمپانی تصاویر ثبت شده بسیار شفاف می باشند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی M44 5G با تراشه اسنپدراگون 888 در Geekbench مشاهده شد

نظرات در مورد : تایید مشخصات دوربین گلکسی اس 9

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *