مشخصات رسمی گلکسی نوت 9 در وب سایت سامسونگ منتشر شد

گلکسی نوت 9

در طی اطلاعیه ای شرکت سامسونگ اطلاعاتی را درباره گلکسی نوت 9 در سایت خود منتشر کرد. خبر های زیادی درباره محصول جدید سامسونگ که نوت 9 نام دارد , در فضای مجازی و سایت های گوناگون منتشر شده است اما شرکت سامسونگ با اطلاعاتی که از این محصول در سایت رسمی خود منتشر کرد به تمامی شایعات پایان داد. یکی از موضاعات جالب و مهمی که در این خبر جلب نظر می کرد , خبر از عرضه زود تر از موعد نوت 9 , از تاریخی بود که شرکت سامسونگ وعده داده بود.

گلکسی نوت 9 با نام و شماره مدل SM – N960U معرفی شده است. توضیحاتی که درباره قلم استایلوس در این مقاله می بینیم , نشان دهنده این است که سامسونگ قصد دارد این فبلت را به عنوان پرچم دار جدید خود معرفی کند. تغییری که سامسونگ ایجاد کرده است بالا بردن مقاومت صفحه نمایش در برابر ضربه و خط و خش است , اندازه این صفحه نمایش ۶.۳۸ اینچ اعلام شده و به دلیل استفاده از صفحه نمایش نوع آمولد از روشنایی خوبی بهره مند می باشد.

گلکسی نوت 9

سامسونگ تصمیم گرفته است برای این فبلت از چیپ ست قوی ای استفاده کند و از این رو , در سایت خود اعلام کرد که پردازنده مورد استفاده در گلکسی نوت 9 چیپ اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس 9810 است. علت تفاوت به محلی که چیپ ست از آن جا تهیه شده است بستگی دارد. ۶ گیگابایت رم برای این فبلت در نظر گرفته شده است. متاسفانه سامسونگ در هیچ جایی درباره باتری گلکسی نوت 9 صحبت نکرده است و هنوز هیچ اطلاعی از میزان قدرت و چند میلی آمپر بودن آن نداریم , اما با توجه با سایر ویژگی های این فبلت قطعا چندان سوپرایز نخواهیم شد , آن چه که همگان را متعجب خواهد کرد و این فبلت را برای بسیاری از طرفداران سامسونگ دور از دسترس خواهد ساخت , قیمت نجومی است که به احتمال زیاد از سوی شرکت سامسونگ برای این پرچم دار جدید در نظر گرفته می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات رسمی گلکسی نوت 9 در وب سایت سامسونگ منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *