آنر نوت 10 رونمایی شد

آنر نوت 10

آنر نوت 10 | اگر تاکنون پیگیر خبرهای منتشر شده از سوی کمپانی هوآوی و شایعات مربوط به سری نوت آنر بوده باشید، قطعا می دانید که این کمپانی قصد داشت امروز از یک گوشی هوشمند جدید با نام نوت 10 رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند درست زمانی معرفی شد که قرار است هفته ی آینده کمپانی سامسونگ از گلکسی نوت 9 رونمایی کند و افراد زیادی چشم امیدشان به مراسم رونمایی کمپانی سامسونگ می باشد.

در ابتدای بحث خدمتتان عرض کنیم که آنر نوت 10 تنها در کشور چین معرفی شده است و به عنوان یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.95 اینچی به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از آن یاد کرد. برای آنر نوت 10 یک صفحه نمایشی از نوع Super Amoled در نظر گرفته شده است که روزلوشن 2220 در 1080 را با نسبت 18.5 به 9 برای کاربران فراهم می نماید. حاشیه های صفحه نمایش این گوشی هوشمد بسیار باریک است و به همین دلیل به هیچ عنوان فضایی به منظور قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در پنل جلویی وجود ندارد ولی در وسط قاب پشتی گوشی شاهد حضور سنسور اثر انگشت این دستگاه هوشمند هستیم.

آنر نوت 10

غول کمپانی آنر به پردازنده ی کایرین 970 یعنی پرچمدار فعلی چیپ ست های سری کایرین تجهیز شده است که می تواند از قابلیت های هوش مصنوعی نیز استفاده نماید. رمی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است 6 یا 8 گیگابایتی می باشد و کاربران می توانند برای حافظه ی داخلی دو حجم 64 یا 128 گیگابایتی را دریافت نمایند. دوربین سلفی این گوشی هوشمند قار است تصاویری 13 مگاپیکسلی را ثبت نماید، در حالی که دوربین اصلی نوت 10 دوگانه و با حسگرهای 16+24 مگاپیکسلی می باشد.

لازم به ذکر است که هر 3 دوربین نوت 10 دارای قابلیت های هوش مصنوعی می باشند و می توانند تمامی صحنات متفاوت را تشخیص دهند، بهترین شرایط نوری را فراهم نمایند و تصاویر چهره را زیباتر ثبت کنند. این فبلت دوست داشتنی به اندروید 8.1 به همراه رابط کاربری اختصاصی کمپانی آنر یعنی EMUI تجهیز شده است و ادعا نموده است که این گوشی هوشمند می تواند تنها با یک بار شارژ به مدت 18 ساعت ویدئو پخش نماید.

بیشتر بخوانید  لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

آنر نوت 10

از همه مهم تر اینکه کمپانی آنر قابلیت GPU Turbo را نیز برای این گوشی فراهم نموده است و گفته شده است که به لطف این قابلیت قدرت گرافیکی در اپیلیکیشن ها و بازی هایی نیاز به یک پردازشگر گرافیکی سنگین تا 60 درصد دارند، بهبود می یابد و این مسئله در حالی است که مصرف انرژی تا 30 درصد کاهش خواهد یافت.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آنر نوت 10 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *