مدل کالکتورز گوشی Mate X2 هوآوی رونمایی شد

مدل کالکتورز گوشی Mate X2 هوآوی رونمایی شد

هوآوی اوایل امروز یک رویداد بزرگ را در چین به پایان رساند که در آن شاهد معرفی سری جدید ساعت های هوشمند این برند، تبلت ویندوزی هیبریدی، عینک واقعیت مجازی و رایانه رومیزی بودیم. یک گوشی جدید هم توسط کمپانی چینی معرفی شد که مدل کالکتورز گوشی Mate X2 است. مدل جدید از بخش عقب چرمی برخوردار بوده و در رنگ های قرمز، سیاه و سفید عرضه می شود.

هوآوی همچنین از یک ماده شیشه ای نانوکریستالی در صفحه بیرونی استفاده کرده که دوام بیشتری به همراه دارد. مدل کالکتورز گوشی Mate X2 در پیکربندی که شامل رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی می شود و قیمت 19699 یوان (3090 دلار) دارد، به فروش می رسد. اولین تاریخ عرضه نیز ماه دسامبر امسال بوده و ابتدا در چین است.

 

مدل کالکتورز گوشی Mate X2 هوآوی رونمایی شد

باقی مشخصات با Mate X2 استاندارد تفاوتی ندارد که باید به نمایشگر OLED اصلی 8 اینچی با وضوح +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتز اشاره کرد. همچنین یک چیپست Kirin 9000 5G هم تدارک دیده شده که پشتیبانی از شبکه 5جی را فراهم می آورد. بخش دوربین عقب سه حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، ثانویه تله فوتو 12 مگاپیکسلی و پریسکوپ 8 مگاپیکسلی را دربرمی‎‌گیرد. همچنین یک دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی هم برای بخش دوربین عقب در نظر گرفته شد.

ناگفته نماند که محصول هوآوی به یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 55 وات مجهز شد. سیستم عامل این گوشی تاشو HarmonyOS 2 انحصاری هوآوی است و برای کسب جزئیات بیشتر بهتر بوده به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخچه‌ی میت بوک‌ های هوآوی

نظرات در مورد : مدل کالکتورز گوشی Mate X2 هوآوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *