افشا مشخصات کلیدی X Fold+ ویوو

افشا مشخصات کلیدی X Fold+ ویوو

گوشی ویوو X Fold+ احتمالا تا پایان سپتامبر معرفی می شود. اخیراً این دستگاه توسط TENAA در چین تأییدیه دریافت کرده است. Jia Jingdong، معاون Vivo و مدیر کل استراتژی برند و محصول، جزئیات کلیدی X Fold+ را قبل از عرضه آن فاش کرد.

در ماه آوریل، ویوو Vivo X Fold را به عنوان اولین گوشی تاشو خود در چین معرفی کرد. این دستگاه در بازارهای جهانی موجود نیست. جیا تایید کرده است که گوشی تاشو بعدی این شرکت ویوو X Fold+ نام خواهد داشت.

جیا فاش کرد که نمایشگرهای تاشوی جلو و داخل X Fold+ از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند. وی بیان داشت: صفحه نمایش تاشو در زوایای مختلف مانند 30 درجه، 90 درجه و 120 درجه قابل تا شدن است. او افزود که این نمایشگر 19 گواهینامه DisplayMate A+ را دریافت کرده است. مانند ویوو X Fold اصلی، قاب و نمایشگر داخلی با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک ادغام شده‌اند. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که نمایشگر تاشو 8.03 اینچی و صفحه‌نمایش پوششی 6.53 اینچی که در ویوو X Fold در دسترس خواهد بود.

در بخش مشخصات، ویوو X Fold Plus دارای پردازنده Snapdragon 8 Plus Gen 1 خواهد بود. دستگاه به باتری 4730 میلی آمپر ساعتی تعبیه می شود که از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی به عمل می آورد. برای یادآوری، X Fold دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 66 واتی بود. شایعات وجود دارد مبنی بر اینکه X Fold+ دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین چهارگانه عقب 50 مگاپیکسلی است که در X Fold اصلی وجود داشت.

جیا تصویر بالا را به اشتراک گذاشت تا طراحی X Fold+ را به چالش بکشد. مدل اصلی در رنگ های آبی و مشکی عرضه شد. همانطور که در تصویر مشخص است، X Fold+ در رنگ قرمز جدید با روکش چرمی عرضه خواهد شد. گزارش اخیر ادعا می‌کند که این دستگاه در پیکربندی‌های حافظه رم 12 گیگابایت + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V30 با دوربین 50 مگاپیکسل معرفی شد

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی X Fold+ ویوو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *