گوشی سونی XPERIA 5 V دارای 16 گیگابایت رم

گوشی سونی XPERIA 5 V دارای 16 گیگابایت رم

سونی یک تولید کننده ژاپنی است که با عرضه های اخیر خود در صنعت گوشی های هوشمند نامی برای خود دست و پا کرده است. به ویژه مدل Xperia 1 IV با قابلیت های دوربین خود توجه ها را به خود جلب کرده است. با این حال، سونی به همین جا بسنده نکرده و به کار بر روی مدل های جدید ادامه می دهد. جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت که انتظار می رود با عملکرد خود نامی برای خود دست و پا کند، اخیرا در Geekbench دیده شده است.

بر اساس لیست Geekbench، Xperia 5 V آینده سونی دارای قابلیت های عملکردی چشمگیر خواهد بود. این گوشی جدیدترین پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 را اجرا خواهد کرد. که یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسخه قبلی خود است. علاوه بر این، حدس زده می‌شود که این گوشی با گزینه‌های رم متفاوت عرضه شود. با نسخه بالای خط دارای 16 گیگابایت رم.

این ظرفیت رم، Xperia 5 V را در رقابت مستقیم با سایر مدل های رده بالا در بازار اندروید قرار می دهد. مانند iQOO 11 Pro و OnePlus 11. عملکرد Geekbench Xperia 5 V نیز بسیار چشمگیر است. با وجود اینکه هنوز در مرحله آزمایش است. عملکرد این گوشی مانند سایر گوشی های هوشمند دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 است.

شماره مدل گوشی جدید XQ-DQ72 فاش شده است. که به افراد علاقه‌مند اجازه می‌دهد تا توسعه تلفن را در فاش‌های آینده دنبال کنند. با نزدیک شدن به عرضه رسمی این گوشی، اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی منتشر خواهد شد.

Sony Xperia 5 V در حال شکل گیری است تا یک محصول هیجان انگیز به سری Xperia باشد. این گوشی هوشمند جدید با پردازنده قدرتمند و ظرفیت رم خود مطمئناً با سایر مدل های پرچمدار بازار اندروید رقابت خواهد کرد. طرفداران سونی و علاقه مندان به گوشی های هوشمند مشتاقانه منتظر اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه آینده هستند.

در پایان باید بگوییم که سونی شرکتی است که با عرضه‌های اخیر خود پیشرفت‌هایی در صنعت گوشی‌های هوشمند داشته است. Xperia 5 V یک بازیگر اصلی در بازار اندروید خواهد بود. به لطف قابلیت های عملکرد چشمگیر آن. با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد این نسخه مورد انتظار، طرفداران و کارشناسان صنعت به دقت پیشرفت سونی را دنبال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید  سونی هدست Xperia View VR را معرفی کرد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی سونی XPERIA 5 V دارای 16 گیگابایت رم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *