متا پروژه ساعت هوشمند خود را متوقف کرد

متا پروژه ساعت هوشمند خود را متوقف کرد

متا اخیراً 11000 نفر را اخراج کرده بود که اکثریت آنها در تجارت فناوری آنها کار می کردند. تعداد کارکنان اخراج شده 13 درصد از کل نیروی کار برند است. متا در حال آماده شدن برای حذف دو ساعت هوشمند منتشر نشده و نمایشگرهای هوشمند تماس ویدیویی پورتال خود پس از اخراج کارکنان است.

در ماه ژوئن، متا اعلام کرد که دیگر دستگاه های پورتال را برای مصرف کنندگان تولید نخواهد کرد. علاوه بر این، این برند ساعت هوشمند را در حال توسعه با نام رمز “Milan” رها کرده بود. طبق گزارشات، این ساعت هوشمند قرار بود در سال 2023 وارد بازار شود. قیمت آن حدود 350 دلار خواهد بود و شامل دو دوربین داخلی برای تماس های ویدیویی می شود. اکنون، این شرکت تصمیم دیگری برای کنار گذاشتن برنامه های خود برای عرضه ساعت های هوشمند منتشر نشده خود گرفته است.

بر اساس گزارش‌هایی که در سراسر اینترنت پخش می‌شود، متا تصمیم گرفته است که دیگر سخت‌افزار تماس تصویری پورتال را به کسب‌وکارها نفروشد. و دو ساعت هوشمند منتشر نشده وجود دارد که یکی از آنها در مرحله اولیه توسعه است و دیگری در مرحله میانی توسعه است که توسط این برند نیز کشته شده است. کار توسعه به طور رسمی برای آنها متوقف شده است و دیگر در بازار عرضه نخواهند شد. این برند هنوز به طور رسمی در مورد این تصمیم اظهار نظر نکرده است.

در حال حاضر، ما مطمئن نیستیم که چرا این شرکت تصمیم به توقف فروش فناوری تماس تصویری پورتال خود گرفته است و به طور ناگهانی کار توسعه بر روی پوشیدنی‌های اعلام‌نشده خود را متوقف کرده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کارکنان متا زاکربرگ را عامل شکست متا می دانند

نظرات در مورد : متا پروژه ساعت هوشمند خود را متوقف کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *