ما داریم راجع به گوشی جدید مارشال مضطرب میشویم

لندن. برخی از بینندگان از حالا در حال بد گفتن از گوشی سورپرایزی از کمپانی Marshall guitar amp هستند اما به نظر من آنقدر ها هم بد نیست.
لندن شبیه به یک آمپ است، اما یک نسخه لاغر، با روکش صاف سیاه آن.دکمه های طلایی رنگ آن هم زیبایی طرح پشتش می آید.
اما چین های جدیدی در اینجا وجود دارند. من هنوز از گوشی استفاده نکرده ام، اما یک کلید طلایی ( کلید M ) درست بالای گوشی قرار دارد که میتوان آن را طوری برنامه ریزی کرد که بتوان برخی از اپلیکشن ها و سرویس ها را با یک فشار راه اندازی کرد. جالب است!
اسپیکر های دوقلو جلوی لندن را به یکی از گوشی های استریو تبدیل میکند که تعدادشان هم زیاد نیست. خیلی هم صدای بلندی دارد. مارشال میگوید لندن بیشترین صدا را در بین گوشی های موجود در بازار تولید میکند. من تمایل دارم آنها را باور کنم.
مارشال یک کارت صدای Wolfson WM8281 روی گوشی کار گذاشته، که از تمام فرمت های صوتی با کیفیتی بالا پشتیبانی میکند. که شامل فایل های فشرده نشده FLAC نیز میشود.
شما همچنین برای ظبط های استریو، دو میکروفون دریافت خواهید کرد. موارد دیگر: نمایشگر LCD 4.7 اینچی با کیفیت 720p IPS، Snapdragon 410 چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتز، 2 گیگ رم، 16 گیگ حافظه داخلی، دوربین 8 مگاپیکسل، باتری 2500 میلی که میتوان آن را خرج کرد و یک جای مموری کارت.
من حتی دو جای هدفونی که در بالای گوشی وجود دارد را دوست دارم. با اتصال دو هدفون مارشال نیز جالب به نظر میرسد. همچنین بازگشت جالبی به اولین موج پخش کننده های موسیقی شخصی ست. زمانی که سونی واکمنی با دو جای هدفون عرضه کرد شما میتوانستید با رفیقتان موسیقی گوش دهید. مردم واقعا در دهه 80 این کار را میکردند.
بله، قبول دارم که قیمت 590 دلار برای لندن کمی زیاد است، اما شک دارم که مارشال این گوشی را برای تجارت در ابعاد وسیع آماده کرده باشد. احتمالا این گوشی برای موسیقی دان ها طراحی شده است.( من چند برنامه ضبط صدا آماده کرده ام) و یا شاید برای پیر مرد هایی ست که هنوز هم در راه کار، با AC/DC ور میروند.
اگر این یکی دیگر از کمپانی هایی بود که سعی داشت از باقی مانده های کسب و کار اصلی اش سودی ببرد، من مطمئنا به خمیازه کشیدن می افتادم، اما مارشال واقعا کار جالبی میکند. کاملا واضح است که آنها شوخ تبعی بالایی درباره شیوه ای که آنها برای گسترده کردن ظاهر و حس آمپ کلاسیکشان به کار گرفته اند، در جاهای غیر قابل پیشبینی مانند یخچال ها و گوشی ها دارند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسپیکر بلوتوثی ضدآب مارشال Middleton معرفی شد

نظرات در مورد : ما داریم راجع به گوشی جدید مارشال مضطرب میشویم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *