گوشی Galaxy A22e 5G سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

گوشی Galaxy A22e 5G سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

در حالی که منتظر دیدن جانشین گلکسی A22 سال گذشته هستیم، در اینجا مدل دیگری از A22 را داریم که به صورت آنلاین گواهی دریافت کرده است. این دستگاه سامسونگ Galaxy A22e نام دارد و یک گوشی 5G است که ممکن بوده در نهایت به بازار ژاپن برسد.

برای یادآوری، سامسونگ گلکسی A22 را در انواع 4G و 5G رونمایی کرد. این شرکت بعداً نام دستگاه را با نام گلکسی A22s در روسیه تغییر داد. در این بین، سامسونگ یک نسخه جدید A22 را با مشخصات متفاوت برای ژاپن عرضه کرد، اما این دستگاه همچنان Galaxy A22 5G نام داشت.

اکنون طبق گواهی Bluetooth SIG، گوشی جدید دارای قابلیت پشتیبانی شبکه 5G بوده و شماره مدل SC-56B دارد. این موجب می‌شود باور کنیم که این دستگاه صراحتا می‌تواند یک دستگاه برای بازار ژاپن باشد زیرا A22 5G در ژاپن دارای همان شماره مدل است. همانطور که گفته شد، ممکن بوده به زودی این گوشی را شاهد باشیم، اما جزئیاتی در مورد مشخصات آن وجود ندارد.

در نهایت، تنها چیزی می دانیم این است که  Galaxy A22e 5G از بلوتوث نسخه 5.0 پشتیبانی می کند. به غیر از این، چیزی برای بیان کردن در کار نیست. اما با توجه به اینکه مدل دارای شماره مشابه با A22 5G ژاپنی است، احتمالا شباهت هایی در مشخصات با A22e 5G دارد.

سامسونگ گلکسی A22 5G در ژاپن با صفحه نمایش 5.8 اینچی TFT با وضوح +HD عرضه شد. این دستگاه دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. همچنین باید به چیپست Dimensity 700 و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گذشته از آن دارای استاندارد IP68 و حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی 64 گیگابایت  است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا در نهایت سامسونگ محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوشمند جدید سامسونگ گلکسی Core Prime

نظرات در مورد : گوشی Galaxy A22e 5G سامسونگ و کسب تاییدیه Bluetooth SIG

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *