نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

نمایشگاه‌‌ فرصت بسیار ارزشمندی را برای صاحبان صنایع فراهم می‌آورد تا توانمندی‌ها، محصولات و دستاوردهای خود را در سطع وسیعی عرضه نمایند. شرکت‌های صنعتی در این نمایشگاه محصولات، قابلیت‌های فنی و نوآوری‌های خود را به بازدیدکنندگان عرضه می‌نمایند و از تعامل با دست‌اندرکاران صنعت تاسیسات، آب و فاضلاب و فرصت‌های تجاری موجود بهره می‌گیرند. چهارمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم در محل شهر نمایشگاهی قم آغاز بکار می‌نماید و فعالان و صاحب‌نظران حوزه تأسیسات و اب و فاضلاب را در محیطی تجاری و تخصصی گرد هم می‌آورد. با امید به اینکه بتوانیم در این رویداد گسترده میزبان شما بوده و فرصت‌های تجاری ارزشمندی را برای شما خلق نماییم.

بخش‌های مختلف نمایشگاه تاسیسات ساختمانی و تهویه مطبوع

با توجه به گستردگی صنعت تاسیسات، دسته بندی منظمی‌در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب صورت می‌گیرد تا هر فرد به راحتی از محصولات مورد نظر خود بازدید کند. به طور کلی بخش‌های نمایشگاه را می‌توان شامل تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، صنعت تهویه، سردخانه ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، لوله و اتصالات، سیستم‌های اتوماسیون منزل، تجهیزات الکترونیکی و گروه‌های پیمانکاری و خدماتی دانست.

گروه های کالایی و خدماتی:

  • تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی
  • تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع
  • تجهیزات سردخانه ای و برودتی
  • انواع تجهیزات تاسیساتی، رادیاتور، پمپ، فیلتر، شیرآلات و …
  • انواع لوله و اتصالات
  • تجهیزات آب، آب و فاضلاب، تصفیه آب و …
  • تجهیزات الكترونیكی و سیستم‌های اتوماسیون
  • گروه‌های خدماتی و پیمانكاری

تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی

در این بخش از نمایشگاه بین المللی تجهیزاتی مانند سیستم‌های گرمایش داخلی، تابشی، گرمایش از کف، دیگ آب گرم، دیگ روغن و دیگ بخار، سیستم هوشمند کنترل گرمایش، انواع آبگرمن، شوفاژ القایی، هیتر و انرژی‌های نو و تجدید پذیر عرضه می‌شود.

سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع

در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب در بخش مجزایی شما با انواع محصولاتی مانند کندانسور، فن کویل، پکیج سرمایشی، انواع هود، خشک کن، سیستم رطوبت زا، سیستم هوشند کنترل سرمایش، انواع هواکش، سیستم تهویه مطبوع، فیلتر هوا، دریچه تنظیم هوا، پمپ‌های چگالنده سرمایشی، اتاق‌های پاک و … آشنا می‌شوید.

تجهیزات سردخانه ای و برودتی

در این بخش انواع چیلر، ترموستات، لرزه‌گیر، یخ ساز، بستنی ساز، سیستم تبریدی مایع، برج‌های خنک کننده، سردخانه، فریزر، ساندویچ پانل سردخانه‌ای، دستگاه تبخیر کننده و … برای بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

انواع سیستم تاسیساتی

یکی از بخش‌های مهم نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب، مربوط به سیستم‌های تاسیساتی است که شامل مواردی مانند شیرآلات صنعتی و ساختمانی، پمپ و فیلتر، تجهیزات تصفیه آب، رایاتور، حوله خشک کن، عایق‌های صوتی و رطوبتی، بوستر، مشعل اطفای حریق، مبدل حرارتی و برودتی و … می‌شود.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

لوله و اتصالات

در بخش لوله اتصالات در نمایشگاه بین المللی تاسیسات می‌توانید با نوآوری‌های این زمینه آشنا شوید. لوله و اتصالات پلیمری، فاضلابی، اتصالات جوشی، آهنی، چدنی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، انعطاف پذیر، پلی پروپلین و پلیکا و … از جمله محصولاتی است که عرضه می‌شود.

گروه‌های پیمانکاری و خدماتی

نمایشگاه صنعتی بهترین فرصت برای شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات، شرکت‌های مشاوره تحقیق و توسعه بازار و … است تا توانایی‌های خود را نمایان کنند. از این فرصت همچنین انجمن‌ها، موسسات، دانشگاه‌ها، مطبوعات، رسانه‌ها، وب سایت‌ها و نشریات می‌توانند نهایت بهره را ببرند.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

اهمیت داشتن غرفه در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب

حضور در نمایشگاه بین المللی تاسیسات بدون شک یک فرصت استثنایی برای دیده شدن است. اگر کسب و کار شما در این حوزه است، برای شکوفا شدن و گسترش دایره ارتباطی در داخل و خارج کشور می‌توانید یک غرفه در این نمایشگاه داشته باشید. شما می‌توانید برای رزرو غرفه و ثبت نام اینجا کلیک کنید.

نحوه ثبت نام و رزو غرفه در نمایشگاه

ثبت نام در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب به صورت اینترنتی است. شما می‌توانید از طریق لینک بالا برای ثبت نام اقدام کنید. مراحل ثبت نام به قرار زیر است:

عضو شدن در سایت

عضو شدن در سایت اولین گام ثبت نام در نمایشگاه است. در این قسمت شما باید تعیین کنید که به صورت حقیقی یا حقوقی می‌خواهید در نمایشگاه شرکت داشته باشید. کد ملی مدیر عامل باید در این قسمت ثبت شود.

فعال سازی

پس از ثبت نام در سایت، ایمیلی برای شما ارسال خواهد شد که می‌توانید با باز کردن آن، از طریق کلیک بر روی لینک ارسالی حساب کاربری خود را فعال کنید. در صورتی که ایمیل به شما ارسال نشود، می‌توانید با ستاد پیگیری در تماس باشید.

ارسال مدارک پیش ثبت نام

در گام بعدی باید مدارک پیش ثبت نام ارسال شود. این مدارک برای حقیقی‌ها شامل اسکن کارت ملی مدیر عامل، اسکن پروانه و همچنین تایید فرم مقررات می‌شود. برای حقوقی‌ها ارسال اسکن کارت اقتصادی و دو مورد مشابه دیگر الزامی‌است. لازم به ذکر است ارسال اصل کاتالوگ به همراه این مدارک نیز برای شرکت‌های داخلی الزامی‌است.

سفارش غرفه

در گام بعدی ثبت نام نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب باید اقدام به سفارش غرفه و خدمات آن کرد. در این مرحله باید متراژ درخواستی با یک مضرب 3 ارسال شود.

پرداخت هزینه

زمان مشخصی برای پرداخت هزینه اعلام می‌شود و باید در آن تایم عکس فیش واریزی در سایت آپلود شود.

ارسال تعهد نامه و چک ارزی

پس از پرداخت هزینه به صورت ریالی و یا ارزی، قسمت تعهد نامه برای شما فعال می‌شود تا در صورت بروز تخلف از سمت یک شرکت، جریمه آن از چک کسر شود.

مدارک تکمیلی

در مرحله بعد لازم است عنوان کتیبه غرفه، اطلاعات کامل و عکس مشارکت کنندگان، تکمیل فرم حراست و … که به همگی مدارک تکمیلی گفته می‌شود، ارسال شود.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

گرفتن مجوز غرفه سازی

با تکمیل این مراحل اجازه ساخت غرفه به شما داده می‌شود. دقت داشته باشید که غرفه ساز باید مورد تایید نمایشگاه باشد. همچنین می‌توانید برای بررسی و دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه رزرو و هماهنگی های برگذاری نمایشگاه با شماره 09195467107 تماس حاصل نمایید و یا به این لینک مراجعه کنید.

جمع بندی

با توجه به اینکه شرکت‌های مختلفی برای عرضه محصولات و توانمندی‌های خود در نمایشگاه تاسیسات آب و فاضلاب شرکت می‌کنند، فرصت ارزنده‌ای برای افراد فعال در این حوزه به وجود می‌آید. در این نمایشگاه که در شهر قم برگزار می‌شود، در این رویداد محصولات جدیدی از سوی شرکت‌ها در زمینه تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی، لوله و اتصالات و … معرفی می‌شوند. در سال جدید برگزاری این نمایشگاه بر عهده شرکت با سابقه نو آوران رسام فیدار است و شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی به این لینک مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تهویه مطبوع ، آب و تاسیسات آب و فاضلاب قم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *