پخش زنده دربی پایتخت از لنز ایرانسل

پخش زنده دربی پایتخت از لنز ایرانسل

با حضور حساس پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۷ لیگ برتر ایران، ایرانسل از طریق لنز خود، تلویزیون اینترنتی بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، این بازی حساس را به صورت زنده به تماشاگران خود ارائه می‌دهد. این بازی بین پرسپولیس و استقلال که در رده‌های اول و سوم جدول قرار دارند و قرار است تیم دوم جدول یعنی سپاهان را به قهرمانی نزدیکتر کنند، در ورزشگاه آزادی تهران روز یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۷:۳۰ پخش خواهد شد.

با مراجعه به بخش “پخش زنده” در اپلیکیشن و وب‌سایت لنز به آدرس Lenz.ir، هواداران هر دو تیم می‌توانند این بازی را به صورت مستقیم تماشا کنند. همچنین، با مراجعه به بخش “لنز کلاب”، کاربران می‌توانند نتیجه این مسابقه و سایر مسابقات داخلی و خارجی را پیش‌بینی کرده و با کسب امتیاز، از جوایزی که لنز برای آن‌ها در نظر گرفته است، بهره‌مند شوند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است. با دانلود این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها، سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

3/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : پخش زنده دربی پایتخت از لنز ایرانسل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *