ماشین زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران

سورن

ماشین زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران : خودرو ها در رنج قیمت های مختلف در بازار انتخاب را برای خریداران بسیار سخت می کند در این بین به نظر شما بهترین خودرو زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران کدام است. در این مقاله خصوصا به موضوع ماشنی زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

ماشین زیر 40 میلیون  : پژو 206 رنج قیمت 32 میلیون

رانا با SD 206

اولین خودرو پیشنهادی برای رنج قیمت زیر 40 میلیون در بازار ایران خودرو بسیار پر طرفدار پژو 206 است ، این خودرو سالیان سال است که توسط ایرانیان مورد استقبال قرار میگیرد و توسط خودرو سازان ایرانی مونتاژ و در اختیار خریداران قرار میگیرد. این خودرو با توجه به کیفیت و استایل جوان پسندی اش توسط بسیاری از خریداران دنبال می شود این خودرو در تیپ های بسیار متنوعی ارائه شده است. قیمت ارائه شده برای این خودرو همان رنج قیمت 32 میلیون است که در بین ماشین های زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران جای میگیرد.

ماشین زیر 40 میلیون  : خودرو رانا ایرانخودرو با قیمت 34 میلیون

مشکلات رانا

یکی  دیگر از خودرو های موجود در بازار ایران خودرو رانا است. این خودرو در رنج قیمت 34 میلیون به فروش می رسد.  ایران خودرو در این خودرو خود مثلا خواسته است خودرویی مشابه با 206 صندوق دار و جایگزین آن را برای خریداران ارائه کند اما متاسفانه از نظر ظاهری و طراحی نتوانسته  نیاز خریداران را تامین کند . شما می توانید اطلاعات جامعی از رانا را در مقاله معایب رانا زیر ذره بین بخوانید.

ماشین زیر 40 میلیون  : خودرو پژو پارس با قیمت 36 میلیون

پژو پارس

یکی دیگر از خودرو های پیشنهادی برای رنج قیمت خودرو زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران خودرو پژو پارس است این خودرو یکی از قدیمی ترین خودرو هایی است که در ایران به فروش می رسد و طرفداران زیادی را داراست. این خودرو قدیمی با همان ظاهر چندین ساله خود باز هم در بازار ایران توسط برخی از اقشار جامعه مورد استقبال قرار میگیرد. میتوانید اطلاعات بیشتری از خودرو پژو پارس را در مقاله معایب پژو پارس بخوانید.

ماشین زیر 40 میلیون  :  خودرو سورن با قیمت 37 میلیون تومان

سورن

یکی دیگر از خودرو های تحسین برانگیز موجود در بازار که در بین خودرو های اشاره شده در این رنج قیمت از ویژگی های بسیار مناسبی برخودار است خودرو سورن ایرانخودرو است. این خودرو با ظاهری بسیار شکیل و متفاوت از ایرانخودرو توانسته بسیاری از خریداران را به سمت خود جلب نماید. این خودرو با قیمت 37 میلیون در بازار ایران به فروش می رسد. سورن می تواند گزینه بسیار مناسبی در بین ماشین های زیر 40 میلیون در بازار ایران به حساب آید.
4/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  معایب رانا زیر ذره بین

نظرات در مورد : ماشین زیر 40 میلیون موجود در بازار ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *