لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

شرکت هوآوی در جریان کنفرانس MWC 2022 خود چندین محصول جدید معرفی کرد که از جمله باید به لپ تاپ MateBook X Pro 2022 اشاره کنیم. یک نوت بوک پرچمدار با مشخصات کلیدی قدرتمند و قابلیت های کارآمد.

محصول جدید هوآوی 1.3 کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن به 5.3 میلیمتر می رسد، بنابراین یک لپ تاپ بسیار باریک و کم وزن محسوب شده که روی طراحی آن تاثیر گذاشته و جلوه جذابی به دستگاه بخشید.

حاشیه صفحه نمایش حداقل بوده و طراحی آن را زیبا کرده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز 92 درصدی بوده که در کنار یک نمایشگر 14 اینچی شاهد صفحه نمایش بزرگی هستیم. صفحه نمایش وضوح 3120×2080 پیکسل با تراکم 264ppi داشته که نشان از وضوح نمایشگر بالا است. ناگفته نماند که پنل صفحه نمایش پشتیبانی از یک میلیارد رنگ را ارائه می دهد.

علاوه بر این باید به نرخ نوسازی 90 هرتزی هم اشاره کنیم. بنابراین تجربه کاربری بسیار روان و صاف خواهد بود. هواوی برای کمک به کارآمد بودن آن، یک سیستم خنک‌کننده جدید ساخته است که از دو فن جدید باله کوسه‌ای و محفظه‌های بخار تشکیل شده است که با هم ترکیب می‌شوند تا لپ‌تاپ را خنک نگه دارند و کمترین صدا را تولید کنند.

در مجموع شش بلندگو برای صدا وجود دارد، با ووفرهای تعبیه شده که به شما کمک می‌کند تا احساس لذت بخش از شنیدن صدا داشته باشید.  چهار میکروفون همچنین تضمین می‌کنند که صدای محیط در حین تماس به حداقل می‌رسد.

لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی زیبا و باشکوه

لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

در سایر مشخصات باید به پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم، یک ترابایت حافظه NVMe PCIe SSD و برخی دیگر. یکی از تغییرات مثبت نسبت به نسل قبلی این است که هواوی بالاخره وب‌کم را به موقعیت صحیح خود منتقل کرده است. دیگر داخل دکمه ای روی صفحه کلید قرار نمی گیرد. در مقابل، وب کم 720p در قاب بالایی فشرده شده است.

ترک پد بزرگ چند لمسی نیز بهبود یافته و اکنون دارای چند قابلیت جدید است، مانند امکان گرفتن عکس از صفحه نمایش با دو ضربه سریع، و کشیدن انگشت به سمت چپ و راست برای تنظیم روشنایی و صدا. در مورد پورت ها، چهار گزینه وجود دارد که همه پورت های USB-C هستند و برای شارژ می توان از آنها بهره گرفت.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر شده گجت پوشیدنی هوآوی واچ D

لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی با قیمت 1899 یورو در نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه اس اس دی بزودی عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ MateBook X Pro 2022 هوآوی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *