درز تصویری از هدفون سنهایزر Momentum 4

درز تصویری از هدفون سنهایزر Momentum 4

یک خرده فروش آنلاین کانادایی به تازگی چیزی را فاش کرده است که احتمالاً نسل بعدی هدفون بی سیم سنهایزر Momentum 4 است. اولین چیزی که در مورد آنها متوجه می شوید این است که چقدر متفاوت از هدفون بی سیم نسل فعلی Momentum هستند. طراحی تا حدودی الهام گرفته از یکپارچه‌سازی با سیستم عامل از بین رفته است و به جای آن یک زیبایی شناسی کاملاً جدیدتر و مدرن تر است.

در اوایل سال جاری، Sennheiser جزئیات هدفون بی‌سیم Momentum 4 را به تصویر کشید و گفت که این هدفون کاملاً جدید خواهد بود. نه تنها این، بلکه دارای «بهترین صدای کلاس» و «حذف نویز تطبیقی ​​پیشرفته» نیز خواهد بود.

یکی دیگر از نکات برجسته این است که عمر باتری آن 60 ساعت خواهد بود. آنها توضیح بیشتری ندادند که آیا این با ANC همراه است یا خیر، اما حتی اگر اینطور نبود، باز هم نسبت به رقبای خود معامله خوبی است. همچنین با قیمت بالایی همراه است. خرده‌فروش کانادایی آن را به قیمت 449.95 دلار آمریکا ( 621 دلار سنگاپور) فهرست کرده است، که اگر درست باشد، آن را به قیمت مناسب‌تری تبدیل می‌کند. اگرچه نسل فعلی هدفون بی سیم Momentum 3 را می توان با قیمتی در حدود 399 دلار سنگاپور تهیه کرد، اما قیمت عرضه آن 539 دلار سنگاپور بود.

پیش از این گفته شده که هدفون بی‌سیم Momentum 4 سنهایزر ماه آگوست معرفی و عرضه می شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چه برنامه‌ای برای نسل بعدی محصول خود دارد. پیش بینی شده سنهایزر این محصول شایعه شده را بزودی معرفی و عرضه دارد. هدفون بی سیم Momentum 4 به عنوان بخشی از خانواده Momentum بوده که ویژگی های برجسته ای داشته و با مشخصات کلیدی قابل توجه یک هدفون پریمیومی محسوب می شود.

مشخص نشده چه مناطقی قرار است این هدفون را دریافت کنند و باید تا زمان رونمایی منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هدفون درون گوش سنهایزر IE 600 معرفی شد

نظرات در مورد : درز تصویری از هدفون سنهایزر Momentum 4

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *