لپ تاپ هیبریدی MateBook E 2-in-1 هوآوی با سیستم عامل ویندوز 11

لپ تاپ هیبریدی MateBook E 2-in-1 هوآوی با سیستم عامل ویندوز 11

شرکت هوآوی در نظر دارد بزودی لپ تاپ هیبریدی MateBook E 2-in-1 را معرفی کند و تاکنون شایعات مختلف و تصاویر گوناگونی دردسترس قرار گرفت. اکنون جزئیات جدیدی پیرامون این محصول هوآوی منتشر شد.

اوایل این ماه شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه هواوی به زودی لپ تاپ رقیب سرفیس مایکروسافت را با نام MateBook در این ماه عرضه خواهد کرد. امروز یک منبع آگاه چینی فاش کرد که نام آن هوآوی MateBook E خواهد بود و برای اولین بار یک دستگاه MateBook به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز است.

هوآوی MateBook E آینده یک نوت بوک 2 در 1 خواهد بود که جانشین MateBook E 2019 قدیمی خواهد شد. این نوت بوک تغییرات عمده ای در طراحی خواهد داشت. گذشته از آن لپ تاپ همچنین دارای ارتقاء صفحه نمایش و صفحه کلید خواهد بود، قلم نیز تا حد زیادی بهبود خواهد یافت. با توجه به اینکه این دستگاه ویندوز 11 خواهد بود، ویژگی های نرم افزاری به روزتری را به همراه خواهد داشت. گفته می شود در بخش ارتباطی نیز ارتقایی دارد.

به غیر از چنین مواردی، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود این معرفی به زودی انجام شود زیرا هواوی در این ماه رویدادی را برای معرفی Huawei Watch GT3، هدفون و سایر گجت‌ها برگزار می‌کند. ما انتظار داریم MateBook E در کنار این گجت ها معرفی شود.

در اخبار مرتبط، مدل قبلی هواوی میت بوک E 2019 با سیستم عامل ویندوز 10 و مجهز به چیپست اسنپدراگون 850 عرضه شد. این دیوایس صفحه نمایش 12 اینچی لمسی با نسبت تصویر 3:2 داشت. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی بود. این لپ‌تاپ از بلندگوی مجهز به Dolby Atmos بهره می برد. هوآوی همچنین ویژگی Share 3.0 را در لپ تاپ ادغام کرده است.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا بزودی شاهد رونمایی این لپ تاپ هیبریدی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  طرح رندر هوآوی Mate 60 و طراحی متفاوت آن

نظرات در مورد : لپ تاپ هیبریدی MateBook E 2-in-1 هوآوی با سیستم عامل ویندوز 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *