لپ تاپ ایسر Swift Edge 16 معرفی شد

ایسر از لپ‌تاپ Swift Edge 16 (SFE16-43) رونمایی کرده است که دارای سخت افزاری قدرتمند، طراحی شیک و وزن کم است و تجربه کاربری لذت بخشی ارائه می دهد. این دستگاه دارای پردازنده پیشرفته سری Ryzen 7040 AMD، گرافیک AMD Radeon 780M و انواع خاصی است که حتی به AMD Ryzen AI برای عملکرد تقویت شده و عملکردهای هوش مصنوعی پیشرفته مجهز شده اند.

این لپ تاپ با داشتن شاسی شیک و سبک از آلیاژ منیزیم، طراحی چشم نوازی دارد. ویژگی برجسته صفحه نمایش 16 اینچی 3.2K OLED آن است که دقت رنگ بالا و نرخ نوسازی سریع را ارائه می دهد. قابل ذکر است که این صفحه نمایش دارای گواهی TÜV Rheinland Eyesafe بوده که از کاهش نور آبی برای تجربه تماشا راحت تر اطمینان می دهد.

ایسر Swift Edge 16 مجهز به پردازنده های AMD Ryzen 7040 Series و گرافیک AMD Radeon 780M است که هم عملکرد چشمگیر و هم تصاویری فراگیر ارائه می دهد. مدل‌های منتخب این لپ‌تاپ همچنین از هوش مصنوعی AMD Ryzen بهره می‌برند که در زمان تماس‌های ویدیویی پیشرفت‌های ویدیویی را در زمان واقعی ارائه می‌کند و تجربه ارتباطی شما را ارتقا می‌دهد.

امنیت با گنجاندن یک پردازنده امنیتی داخلی مایکروسافت پلوتون و یک حسگراثرانگشت که از Windows Hello پشتیبانی می کند، اولویت اصلی است. این ویژگی‌ها تضمین می‌کنند که داده‌های شما به صورت امن باقی می‌مانند.

لپ تاپ ایسر Swift Edge 16 معرفی شد

Swift Edge 16 با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 2 ترابایت حافظه SSD PCIe Gen 4 و برخی دیگر عرضه می شود. این امر انتقال سریع داده و زمان بارگذاری سریع را تضمین می کند و به شما امکان می دهد کارآمد کار کنید.

برای خنک نگه داشتن سیستم و عملکرد بهینه، Swift Edge 16 دارای فناوری خنک کننده TwinAir است که برای اتلاف گرمای کارآمد طراحی شده است. علاوه بر این، از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند و اتصال بی سیم با سرعت بالا و قابل اعتماد را برای مرور و پخش یکپارچه فراهم می کند.

این لپ تاپ مجهز به ویژگی های هوشمندی است که بهره وری و تجربه کاربری شما را افزایش می دهد. از جمله آنها باید به یک وب‌کم با وضوح بالا با جلوه‌های ویدیویی پیشرفته، فناوری کاهش نویز و کاهش نویز موقت Acer (TNR) برای تماس‌های ویدیویی واضح‌تر است. صفحه‌کلید با سایز کامل تایپ راحت و کارآمد را تضمین می‌کند، در حالی که انواع پورت‌های اتصال، اتصالات بدون نقص را با دستگاه‌های مختلف ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید  ایسر از نمایشگر مستقل AOPEN 16PM3Q رونمایی کرد

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت ایسر مراجعه کنید و جزئیات عرضه و قیمت مشخص نشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لپ تاپ ایسر Swift Edge 16 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *