لنوو از سه نمایشگر ویژه اتاق کنفرانس رونمایی کرد

لنوو از سه نمایشگر ویژه اتاق کنفرانس رونمایی کرد

قبل از CES امروز، لنوو سه نمایشگر غول پیکر را برای اتاق های کنفرانس و فضاهای آموزشی معرفی کرد که به آن ها نمایشگرهای با فرمت بزرگ یا LFD می گویند. ThinkVision T65، T75 و T86 در این ترکیب گنجانده شده است.

اگر به نام این نمایشگرها دقت کنید متوجه سایز آنها خواهید شد. این نمایشگرها در واقع تحت سیستم عامل اندروید هستند و همه آنها مشخصات یکسانی دارند. این دستگاه با پردازنده‌های چهار هسته ای Cortex-A73 و حافظه رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می شوند، و البته، آنها دارای تعداد زیادی پورت از جمله ورودی هایی مانند HDMI، VGA و AV هستند.

همه آنها نمایشگرهای 4K با روشنایی 400 نیت و دقت لمسی +-1 میلی متری هستند، اما این همه ماجرا نیست. آنها دارای ویژگی هایی مانند تشخیص حضور هستند، بنابراین وقتی شخصی وارد اتاق می شود، به طور خودکار روشن می شود و پس از خروج خاموش. به لطف حسگر نور محیط، آنها می توانند به طور خودکار روشنایی را نیز تنظیم کنند.

 

لنوو از سه نمایشگر ویژه اتاق کنفرانس رونمایی کرد

 

دارای هشت میکروفون داخلی بوده و صداها را از فاصله هشت متری تشخیص می دهند که بسیار عملکرد چشمگیری است. آنها همچنین از ردیابی صدا و تشخیص چهره استفاده می‌کنند، بنابراین می تواند تشخیص دهند که چه کسی صحبت می کند و روی آن شخص تمرکز می کند. در حالی که کیفیت میکروفون درجه یک است، کیفیت صدا نیز با دو بلندگوی 15 واتی همراه است.

یک دوربین جداشدنی با سنسور 1/2.8 اینچی هم وجود دارد که می تواند ویدیوهای 4K ضبط کند. یک رابط USB Type-C در بالای صفحه نمایش وجود دارد، بنابراین می توانید به راحتی آن را در آنجا وصل کنید.

اگرچه بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید بی سیم است. یک دانگل W20 وجود دارد که می‌توانید بدون نصب نرم‌افزار اضافی، آن را متصل کنید. نه تنها می توانید از دستگاه خود برای کنترل صفحه نمایش استفاده کنید، بلکه می توانید دقیقاً برعکس این کار را انجام دهید و از ThinkVision برای انجام کاری در دستگاه خود استفاده کنید.

نمایشگرهای لنوو ThinkVision T65، T75 و T86 قرار است در ماه آوریل با قیمت‌های 4999، 6999 و 7999 دلار وارد بازار شوند.

بیشتر بخوانید  رونمایی لنوو از تبلت 10 اینچی جدید M10 Plus

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لنوو از سه نمایشگر ویژه اتاق کنفرانس رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *