انتشار اطلاعات جدید از گوشی سونی Xperia 5 V

انتشار اطلاعات جدید از گوشی سونی Xperia 5 V

سونی Xperia 5 V احتمالاً اخیراً به Geekbench سفر کرده است، جایی که نه تنها یک ارتقاء رم زیبا را نشان داد، بلکه Xperia 5 IV را در آزمایش‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای شکست داد. سونی دوست دارد گوشی‌های اکسپریا 5 خود را «کامپکت» توصیف کند، اگرچه احتمال می‌رود که اکسپریا 5 V با سایز بیش از 6 اینچی عرضه شود.

چندی پیش، زمانی که یک Xperia 5 V فرضی روی Geekbench ظاهر شد که چیزی کمتر از 16 گیگابایت رم داشت، سر و صدای زیادی به پا کرد. با توجه به اینکه Sony Xperia 5 IV تنها با 8 گیگابایت رم عرضه شد، بحث هایی در مورد اینکه آیا واقعاً یک Xperia 5 V به طور جدی تقویت شده در حال نمایش است یا شاید یک Xperia 1 V مخفی بود، وجود داشت. خوشبختانه، به نظر می رسد راه حل ساده تری وجود داشته باشد، زیرا آن رکورد Geekbench به احتمال زیاد جعلی بوده است. اکنون ما یک ظاهر قابل تأیید Geekbench 6 توسط Sony XQ-DQ72 داریم که احتمالاً یک Xperia 5 V (Xperia 5 IV: XQ-CQ72) است.

در حالی که این رکورد خاص ارتقای حیرت‌انگیز دوگانه رم را نشان نمی‌دهد، اما همچنان نشان می‌دهد که Sony Xperia 5 V با مقدار مناسبی از 12 گیگابایت رم عرضه شده است که مطمئناً افزایش بدی نسبت به 8 گیگابایت رم نیست. سلف علاوه بر این، Xperia 5 V دارای یک پردازنده Snapdragon 8 Gen 2 است که به آن کمک می کند تا امتیاز تک هسته ای و چند هسته ای را بدست آورد که به طور شگفت انگیزی بسیار بهتر از آن معدود نتایج Geekbench 6 هستند که در حال حاضر برای سونی وجود دارد. Xperia 5 IV.

بنابراین، Xperia 5 V جمع و جور به ترتیب 1946 امتیاز و 5056 امتیاز را برای بنچمارک های تک و چندگانه جمع آوری می کند. در مقایسه، آخرین نسخه برای Xperia 5 IV به ترتیب 1610 امتیاز و 3536 امتیاز را به دست آورده است، بنابراین در این مورد مدل 2023 بیش از 20٪ در رشته تک هسته ای جلوتر است و +43٪ در جلو برای مدل فوق العاده اجرای چند هسته ای با رم اضافه شده، Sony Xperia 5 V در حال حاضر شبیه یک نسخه “مینیاتوری” قدرتمند از Xperia 1 V است که به شدت مورد انتظار بود، حداقل برای کسانی که گوشی های هوشمند جمع و جور خود را با مورب های صفحه نمایش بیش از 6 اینچ دوست دارند.

بیشتر بخوانید  آغاز انتشار آپدیت اندروید 13 برای گوشی سونی Xperia 10 III

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات جدید از گوشی سونی Xperia 5 V

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *