قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

در دنیای مدرن امروز که همه چیز به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود دنیای بازی و سرگرمی هم دست خوش این تغییرات شده است به طوری که کنسول های بازی و بازی های دیجیتالی کامپیوتری جایگزین بازی های دسته جمعی قدیمی شده اند. جالب توجه است که این کنسول های بازی علاوه بر اینکه در نسل نوجوان طرافداران زیادی دارد، در بین قشر جوان نیز بسیار محبوبیت پیدا کرده و به عنوان یک سرگرمی بسیار هیجان انگیز از آن یاد می شود.

آشنایی با سازنده کنسول بازی پلیستیشن 5

شاید خیلی از شما فقط نام این کنسول های بازی را شنیده باشند اما بهتر است بدانید که دلیل اصلی محبوبیت این دستگاه دیجیتالی نسبت یه سایر رقبای آن در بازار های جهانی شرکت سازنده آن یعنی کمپانی سونی می باشد که سال های زیادی است به یکی از قطب های اصلی تولید وسایل و تجهیرات الکترونیکی تبدیل شده است که هرساله با ایده های نوین و منحصر به فرد خود محصولات جدیدی را روانه بازار می کند.

همان طور که می دانید کیفیت محصولات ارائه شده یکی از فاکتور های مهم برای کمپانی سونی محسوب می شود به طوری که مهندسان و ایده پردازان این مجموعه همیشه سعی داشتند محصولاتی تولید کنند که علاوه بر داشتن ویژگی های جدید و منحصر به فرد از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

کمپانی سونی پس از ساخت اولین پلیستیشن با استقبال بی نظیری از سوی مردم جهان مواجه شد که شاید در ابتدا باور این موضوع برای خودش هم دشوار بود اما امروزه طراحی و ساخت این دستگاه ها به یکی از اصلی ترین لاین های فروش و سود آوری این شرکت تبدیل شده است.

درست است که ایده ساخت همچین کنسول بازی ایده بسیار نابی بود اما شاید شناخت خوبی که این کمپانی از نیاز بازار های جهانی به واسطه سابقه چندین چند ساله اش داشت باعث شکوفایی چنین ایده ای شد.

آشنایی با کنسول بازی پلیستیشن 5

این دستگاه در 2 نسخه دیجیتالی و دیسک خور توسط کمپانی سونی در سال 2020 ارائه شد طبق اعلامیه این کمپانی در ابتدا در تاریخ 22 آبان معادل 12 نوامبر در کشور های ژاپن، کانادا، آمریکا، نیوزلند، مکزیک، کره جنوبی و استرالیا عرضه شد و 7 روز بعد از آن یعنی 29 آبان معادل 19 نوامبر در تمامی کشور های دنیا ارائه شد.

در ساخت و طراحی این محصول دیجیتالی شاهد تغییر و تحولات گسترده ای نسبت به مدل های قبلی پلیستیشن ها هستیم به عنوان مثال وجود یک درایو 4K بلوری و نوار LED که دور تا دور دستگاه را پوشانده و جلوه خاص و منحصر به فردی به این دستگاه بخشیده است، علاوه بر آن ارتفاع PS5 از همه نمونه های قبلی این نسل از کنسول های بازی بلند تر است.

بیشتر بخوانید  جزئیات تایید شده برای فرمور ۲.۵۰ PlayStation 4

لازم به ذکر است که 2 درگاه ورودی  USB که شامل ورودی USB Type A و ورودی USB Type C بر روی این دستگاه تعبیه شده است که کارایی آن را دوچندان می کند.

قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

برای توضیحات بیشتر نیز می توانید به سایت بابانوئل مراجعه نمایید.

قیمت کنسول بازی پلیستیشن 5

شرکت سونی از همان ابتدای عرضه کنسول های خود به بازار قیمت های مصوبی برای فروش آن ها اعلام کرده است که به شرح زیر می باشد:

قیمت PS5 دیسک خور: 499 دلار که قیمت آن به ریال با احتساب هزینه های باربری و گمرکی معادل حدودا 16 تا 18 میلیون تومان می شود.

قیمت PS5 دیجیتالی: 399 دلار که قیمت آن به ریال با احتساب هزینه های باربری و گمرکی معادل حدودا 13 تا 15 میلیون تومان می شود.

همان طور که در ابتدای صحبت هایمان اشاره کردیم کمپانی سونی در همان ابتدای عرضه این محصول قیمت گذاری را انجام داده و قیمت مصوب را اعلام می کند؛ این قیمت فروش تا زمانی که مدل های جدیدتر پلیستیشن ها عرضه نشود ثابت است اما از آن جایی که این قیمت مصوب به دلار است و ارزش هر یک دلار در کشور ما میزان ثابتی ندارد، قیمت خرید این دستگاه برای ما با بالا رفتن قیمت دلار افزایش می یابد و با پایین آمدن قیمت دلار نیز کاهش پیدا می کند.

دسته های کنسول بازی پلیستیشن 5

در طراحی پلیستیشن 5 از سایز دستگاه و جلوه ظاهری آن گرفته تا طراحی کنترلر های آن شاهد تغییرات زیادی نسبت به نمونه قبلی آن یعنی ps4 و دستگاه های قبل تر از آن هستیم که از جمله آن می توان به بی رنگ بودن دکمه های روی بدنه دسته ها اشاره کرد که این ایده باعث جدابیت بیشتر دسته های بازی شده است، لازم به ذکر است که اندازه دسته های PS5 نسبت به دسته های PS4 بزرگ تر است تا استفاده از آن ها برای گیمر راحت تر باشد و تسلط او در بازی بیشتر شود.

و در آخر کار گذاشتن دوال سنس در کنترلر های این دستگاه یک ایده بسیار هوشمندانه بود تا احساس عمیق تری به گیمر در حین بازی و در لحظات خاص بدهد و جذابیت بازی را برای او دوچندان کند.

خرید کنسول بازی پلیستیشن 5

اگر با دیدن جذابیت و ویژگی های منحصر به فرد این کنسول بازی شما هم به فکر تهیه یک نسخه از آن برای پر کردن اوقات فراغت خود هستید می توانید از طریق اینستاگرام momtazkala با ما در تماس باشید و یا با شماره تلفن 09186663746 تماس بگیرید تا یک خرید مطمئن را با مجموعه ما تجربه کنید. پیشاپیش از اعتماد شما سپاس گزاریم.

قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

انتهای رپورتاژ آگهی /

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت و خرید پلیستیشن 5 | تخفیف ویژه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *