قمقمه MIJIA Thermos Cup Ti شیائومی معرفی شد

قمقمه MIJIA Thermos Cup Ti شیائومی معرفی شد

شیائومی اولین قمقمه تیتانیومی خود را رونمایی کرد. شیائومی در تاریخ 28 دسامبر یک کمپین تامین مالی جمعی را برای MIJIA Thermos Cup Ti آغاز خواهد کرد. شیائومی ادعا می کند که استفاده از فلز تیتانیوم برای تولید فنجان قمقمه MIJIA اولین در نوع خود برای فنجان قمقمه است.

تیتانیوم یک فلز بسیار خالص است و فلزات سنگین را رسوب نمی دهد. به گفته شیائومی، این یک فلز بیوفیلیک شناخته شده است و قابلیت اطمینان بیشتری را به قمقمه ارائه می دهد. شیائومی از تیتانیوم در داخل و خارج از فنجان قمقمه MIJIA Ti استفاده می کند. ظرفیت این فنجان 450 میلی لیتر و وزن آن 21.5 گرم است. قمقمه می تواند مایع را در دمای 58 درجه سانتیگراد تا 6 ساعت گرم و در دمای 10 درجه سانتیگراد به مدت 6 ساعت سرد نگه دارد.

فنجان قمقمه MIJIA Ti از تیتانیوم خالص با کیفیت TA1 با محتوای تیتانیوم 99 درصد استفاده می کند. حاوی فلزات سنگین مضر نیست و دارای بالاترین درجه خلوص است. تیتانیوم TA1 به طور گسترده در کاربردهای زیست پزشکی استفاده می شود و هیچ ترسی از آلودگی در هنگام استفاده از قمقمه وجود ندارد. فنجان قمقمه جدید MIJIA از فرآیند تبلور در دمای بالا مخزن داخلی استفاده می کند. این بدان معنی است که فنجان اساساً خود تمیز شونده است و فقط نیاز به آبکشی دارد.

فنجان قمقمه Ti دارای یک چرخاندن یک دکمه است که می توان از آن برای باز کردن درب آن استفاده کرد. روش تک دکمه ای کارکردن فنجان را با یک دست راحت می کند. همچنین دارای یک فیلتر مخفی چای داخلی است که به طور موثری از ورود برگ های چای به داخل محفظه جلوگیری می کند. نصب و جدا کردن فیلتر چای برای تمیز کردن آسان است.

شیائومی MIJIA Thermos Cup Ti از 28 دسامبر از طریق تامین مالی جمعی در دسترس خواهد بود. قیمت خرده فروشی فنجان قمقمه 189 یوان (27 دلار) است. جزئیات دقیق کمپین تامین مالی جمعی، از جمله مدت زمان آن، در حال حاضر در دسترس نیست. هنوز جزئیاتی در مورد در دسترس بودن جهانی قمقمه جدید وجود ندارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی مرموزی از شیائومی با اسم رمز N7 در راه است

نظرات در مورد : قمقمه MIJIA Thermos Cup Ti شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *