قرعه کشی در اینستاگرام : راهنمای گام به گام

قرعه کشی در اینستاگرام : راهنمای گام به گام

آیا به قرعه کشی اینستاگرام فکر می کنید؟ مسابقه اینستاگرامی یک راه عالی برای افزایش فالوور واقعی و افزایش فروش در اینستاگرام است . کافیه هشتگ مسابقه را در اینستاگرام جستجو کنید تا متوجه شوید که کسب و کار های اینستاگرامی و برندها در سراسر جهان از قرعه کشی را برای تبلیغ محصولات استفاده می‌کنند.

در این مقاله ، من دقیقاً به شما نشان خواهم داد که چگونه می توانید یک قرعه کشی موفق اینستاگرام را با یک کلیک و به صورت آنلاین برگزار کنید.

 

نحوه قرعه کشی در اینستاگرام

انتخاب برنده و قرعه کشی آنلاین می تواند جذابیت مسابقه شما را چندین برابر کند سایت قرعه کشی اینستاگرام با بررسی تمامی شرایط مسابقه مانند فالو کردن پیج , لایک و شمارش کامنت ها این امکان را برای شما فراهم می کند.


روش های قرعه کشی اینستاگرام

اگر هنوز نمی دانید چگونه در اینستاگرام مسابقه برگزار کنید؟ بهتر است مقاله برگزاری مسابقه در اینستاگرام را مطالعه کنید تا با نمونه مسابقات اینستاگرامی بیشتر آشنا شوید.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام

قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام بر اساس بیشترین تگ و کامنت یا انتخاب برنده رندوم در برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 امکان پذیر است.

قرعه کشی در اینستاگرام : راهنمای گام به گام

قرعه کشی لایک اینستاگرام

برای قرعه کشی لایک اینستاگرام در برنامه قرعه کشی like را انتخاب کرده و پست مسابقه را ارسال کنید قرعه کشی لایک و کامنت اینستاگرام هم امکان پذیر است .

قرعه کشی بین فالوورها

قرعه کشی بین فالوورهای اینستاگرام و نیز استخراج فالوورها در اکسل برای آنالیز فالوورها و قرعه کشی آنلاین در نرم افزار قرعه کشی مارکتینگ 98 قابل انجام است.

قرعه کشی بین کامنت ، لایک و فالوور

یکی از محبوب ترین روش های قرعه کشی اینستاگرام ، قرعه کشی بر اساس شرایط مسابقه می باشد نرم افزار قرعه کشی اینستاگرام می تواند قرعه کشی را همزمان بین کامنت ها ، لایک ها و فالوور ها انجام دهد کافیه لینک پست مسابقه را برای ما ارسال کنید تا طبق شرایط مسابقه شما ، لینک قرعه کشی آنلاین ارسال شود .

قرعه کشی استوری اینستاگرام

قرعه کشی استوری اینستاگرام برای افرادی که پست مسابقه شما را استوری کرده اند انجام می شود برای قرعه کشی استوری کافیه ایدی پیج اینستاگرام تون را برای ما ارسال نمایید تا پس از بررسی به راحتی بتوانید انتخاب برنده و قرعه کشی آنلاین را انجام دهید قبل از برگزاری مسابقه و چالش استوری با مارکتینگ 98 تماس بگیرید.

تبلیغات ارزان در اینستاگرام

اگر دنبال تبلیغات ارازن در اینستاگرام هستید باید هدفمند تبلیغ کنید همانطور که میدانید فالوور های هر پیج اینستاگرامی با ارزش ترین سرمایه آن پیج محسوب میشوند و به روش های مختلف میتوان از این فالوور ها کسب درآمد نمود.

قرعه کشی در اینستاگرام : راهنمای گام به گام

معمولا مخاطبین و فالوورهای پیج رقبا به محصولات و خدمات شما هم علاقمند خواهند بود چون خدمات مشابه دارید اگر پیج شما در معرض دید فالوور های پیج رقبا یا مشابه قرار گیرد. احتمال اینکه تبدیل به مشتری شما باشند بسیار زیاد است .

برای این کار در اولین گام نیاز دارید لیست فالوورهای هر پیجی که مد نظرتان است را استخراج کنید تا به روش های مختلف مانند فالو، تبلیغات دایرکت ومنشن انبوه پیج تان را به آنها نشان دهید. برای این کار می توانید از خدمات مارکتینگ 98 بخش استخراج فالوورهای اینستاگرام در اکسل استفاده نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره بازاریابی در اینستاگرام می توانید با آژانس دیجیتال مارکتینگ 98 در تماس باشید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قرعه کشی در اینستاگرام : راهنمای گام به گام

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. تو سایت بییب biib.ir ثبت نام کن اونا پشتیبانی دارن واست انجام میدن . مارکیتنگ اصلا پشتیبانی خوبی نداره