فیلم ناگفته های باورنکردنی محمد علی نجفی در مورد قتل همسرش + ویدئو

محمد علی نجفی قاتل همسرش

بیشتر بخوانید : 

قتل محمود خاوری

تجاوز رونالدو به مهماندار هتل لو رفت

تجاوز جنسی به بازیگران زن ایرانی در شبکه GEM

شکایت بازیگر زن ایرانی بخاطر تجاوز جنسی همکارش

قتل همسر شهردار سابق تهران

در روز های اخیر اخبار حاشیه داری که در فضای مجازی منتشر شد قتل همسر شهردار قبلی تهران توسط وی بود. این اتفاق باعث انعکاس عجیب این اتفاق در فضای رسانه ها شد و بسیاری از کاربران فضای مجازی در مورد این اتفاق واکنش نشان دادند.

محمد علی نجفی در صحبتی که با خبرنگاران داشت اطلاعاتی را فاش کرد که از سمت رسانه های مختلف منعکس شد ، وی گفت مقتول به پدر و مادر من که فوت شده اند بدگویی کرد . و فحش داد ، و این اتفاق باعث عصبانیت من شد.

 

وی افزود:در واتس آپ مشاهده کردم که تمام مکالمات من را شخصی ناشناس ضبط شده برای میترا فرستاده است من نمی گویم یک نهاد امنیتی عامل این کار بوده  شاید یک شخص که با میترا در ارتباط داشته و در نهاد امنیتی کار می کرد صداهای من را شنود وضبط کرده و در واتس آپ با شماره ای ناشناس برای او فرستاده می شد.

نجفی درباره اسلحه اش گفت: از سال 60 چون وزیر بودم و ترورهایی صورت می گرفت اسلحه با مجوز گرفته بودم و هرسال تمدید شده  اما دیروز دیدم که مجوزم را از سال 94 تمدید نکرده بوده ام چون استفاده ای هم نداشتم.

به گزارش زوم تک به نقل از رکنا وی درباره خودکشی اش در هتل لاله گفت: بخاطر همین مشکلات بود که دست به این کار زدم.

نجفی درباره روز حادثه گفت: من و میترا درگیر بودیم او خواست برود حمام براحتی فحش می داد پرسیدم چه می کنی گفت بعد از حمام می خواهم جایی بروم پرسیدم کجا گفت به تو ربطی ندارد عصبانی شدم رفتم سمت کمد چون بتازگی جابه جا شده بودیم هنوز کلت کمری را پنهان نکرده بودم اکثرا لای لباس ها داخل چمدان می گذاشتم اما هنوز در کمد بود آن را برداشتم و به حمام رفتم هنوز به وان نرفته بود گفتم تموم می کنی یا نه که ترسید دستانش را روی شانه ام انداخت به حالت التماس بعد گلوله ها را شلیک کردم دستم را گرفت و به سمت بالا برد و بعد دیگر نفهمیدم چه شد.

نجفی درباره آشنایی اش گفت: هنوز شهردار نبودم به دفتر کارم آمد می خواست او را در کاندیداتوری شورای شهر اسلامشهر حمایت کنم از آن به بعد آشنا شدیم.

 

4.3/5 - (39 امتیاز)

نظرات در مورد : فیلم ناگفته های باورنکردنی محمد علی نجفی در مورد قتل همسرش + ویدئو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *