قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام

این روزها اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد از این شبکه ی اجتماعی در زمینه های متفاوت استفاده می کنند. پس از خریداری اینستاگرام توسط فیسبوک شاهد تغییرات بسیار زیادی بودیم و هر روز قابلیت های متفاوتی به این شبکه ی اجتماعی افزوئه می شد. اکنون پس از کشمکش های مختلف با اسنپ چت، اینستاگرام قصد دارد برای کاربران خود قابلیت جدیدی را فراهم آورد مه قطعا با استقبال طرفداران خود روبه رو خواهد شد.

بر اساس اطلاعاتی که از فرمت apk جدیدترین نسخه ی این اپلیکیشن بدست ما رسیده است گویا اینستاگرام در حال فعالیت بر روی حالت عکسبرداری پرتره می باشد که قطعا در بروزرسانی های بعدی شاهد این تغییرات خواهیم بود. با این حال تصویری از فایل apk اندرویدی این اپلیکیشن منتشر شده است که در آیکونی با نام Portrait Shutter در کنار آیکون های Reverse و لایو مشاهده می گردد.

اینستاگرام

به احتمال زیاد این قابلیت برای استوری ها کاربرد دارد و می تواند همانند اپلیکیشن دوربین آیفون های جدید و یا گوشی های گوگل پیکسل پس زمینه ی تصاویر را به حالت بوکه و یا مات دربیاورد. اخیرا این کمپانی در افزودن قابلیت های جدید بسیار فعال شده است و اگر توجه کرده باشید، هفته ای نیست که خبر یا شایعه ای در خصوص قابلیت های این شبکه ی اجتماعی منتشر نشده باشد. جدیدترین شایعه ای که از اینستاگرام منتشر شده بود مربوط به احتمال اضافه شدن تماس صوتی و تصویری به این اپلیکیشن بود ولی تا امروز این شایعه از سوی اینستاگرام تایید نشده است.

این قابلیت حالت پرتره نیز هنوز تایید نشده و در حد یک شایعه می باشد و باید تا زمان اعلام رسمی از سوی خود اینستاگرام منتظر باشیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت عکاسی پرتره در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *