عکاسی حرفه ای با اپلیکیشن Moment – Pro Camera

اپلیکیشن Moment – Pro Camera | یکی از موضوعاتی که بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در زمان خرید آن ها توجه می کنند، مسئله ی کیفیت دوربین می باشد، زیرا افراد زیادی علاقه ی بسیاری به عکاسی و فیلمبرداری دارند و همچنین از طرفی با قیمت بسیار بالای پرچمداران کمپانی هایی نظیر اپل و سامسونگ قصد دارند حداقل برای آن ها کارایی های یک دوربین قدرتمند را نیز داشته باشید. قطعا قدرت دوربین یک گوشی هوشمند و همچنین کیفیت آن به اندازه ی یک دوربین حرفه ای عکاسی نمی شود ولی حداقل می تواند به آن ها شباهت داشته باشد. این مسئله را اپلیکیشن هایی نظیر Moment – Pro Camera اثبات نموده اند.

اپلیکیشن Moment – Pro Camera

عرضه شده برای سیستم عامل های؛

  • اندروید برای دانلود کلیک کنید
  • iOSبرای دانلود کلیک کنید

Moment - Pro Camera

اساس این اپلیکیشن قدرتمند به منظور کمرنگ کردن ضعف های دوربین گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS منتشر شده است و دلیل این امر نیز ارائه ی تنظیمات دستی متعدد و ذخیره ی تصاویر با فرمت RAW می باشد. این اپلیکیشن از بیشترین توان خروجی دوربین گوشی های هوشمند استفاده می نماید بتواند تصاویری بسیار خارق العاده و با کیفیت شگفت انگیز برای شما به نمایش بگذارد. قطعا یکی از بهترین ویژگی های Moment – Pro Camera ذخیره ی تصاویر با کیفیت RAW می باشد.

Moment - Pro Camera

حتما نسبت به این موضوع آگاه هستید که در تصاویر با فرمت JPEG به دلیل اینکه به صورت نرم افزاری فشرده شده است، قسمت اعظمی از جزئیات تصاویر از بین می‌ روند و به همین دلیل تصاویر با فرمت RAW که هیچ گونه دستکاری نرم افزاری در آن‌ ها صورت نمی پذیرد، کیفیت بسیار بالایی دارند. این اپلیکیشن قابلیتی را برای کاربرانش فراهم نموده است که تنها با فشردن یک دکمه به سرعت میان فرمت های JPEG و RAW جابجا می شوید. نسخه iOS این اپلیکیشن حتی دست کاربرانش را نیز باز تر هم کرده و از فرمت TIFF هم پشتیبانی می کند که به عنوان یک فرمت رایج به منظور تهیه ی پرینت از تصاویر شناخته می شود.

 

برای معرفی اپلیکیشن های بیشتر با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین اپلیکیشن‌های ویدیو کال برای مکالمه آنلاین را بشناسید! به همراه لینک دانلود

نظرات در مورد : عکاسی حرفه ای با اپلیکیشن Moment – Pro Camera

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *