قابلیت‌های کولر گازی AR5000 سامسونگ

قابلیت‌های کولر گازی AR5000 سامسونگ

سامسونگ در زمینه لوازم خانگی محصولات متنوعی را داراست ، یکی از محصولات رقابتی سامسونگ در زمینه لوازم خانگی کولر گازی است.در ادامه به بررسی قابلیت های کولر گازی خواهیم پرداخت.

فقط اسم ما پدرها بد در رفته که در پی فرصتی برای خاموش کردن کولر هستیم، واقعیت این است که ما با کولر مشکل نداریم، این صورتحساب برق است که با ما مشکل دارد. مدتی بود که کولر تبدیل به چالش خانوادگی ما شده بود، اگرچه در تمام طول شبانه‌روز روشن بود و مبلغ صورتحساب هم سر به فلک می‌کشید اما فضای خانه ما به شکل مناسب و یکنواخت خنک نمی‌شد. هوای خانه ساعتی گرم و استوایی بود و ساعتی دیگر یخ و قطبی. تا اینکه برادرم که فروشنده لوازم خانگی بود من را با جدیدترین فناوری‌های استفاده شده در کولرهای گازی سامسونگ آشنا کرد و حالا ما صاحب یک کولر گازی AR5000 شده‌ایم. یک دستگاه کارا و هوشمند که آرامش و سلامتی را برای خانواده ما به ارمغان آورده است.

طراحی فناورانه برای خنک‌کنندگی قدرتمند
تفاوت شگفت‌انگیز عملکرد کولر AR5000از طراحی مبتکرانه آن آغاز می‌شود. طراحی سه گوش این کولرها بهبود کارایی و گردش سریعتر جریان هوا را به همراه دارد و فضا را با پوشش‌دهی گسترده‌تری خنک می‌کند و همچنین اینورتر دیجیتال آن به مراتب، بازده انرژی بالاتری را ممکن کرده است. دراین نوع کولرها ورودی هوا عریض‌تر است و در نتیجه امکان مکش هوای بیشتری وجود دارد. هوای خنک به گوشه گوشه خانه می‌رسد و دمای مناسب و خنک به صورت یکسان درفضا جاری می‌شود.
در جدیدترین فناوری کولرهای گازی‌ سامسونگ‌، حالت قدرتمند «خنک کننده سریع» هم وجود دارد. وقتی کولر وارد حالت Fast Cooling یا خنک‌سازی سریع می‌شود پس از رسیدن دمای اتاق به مقدار تنظیم شده، بدون نیاز به تغییر در تنظیمات، دستگاه به طور خودکار دمای هوای دلخواه شما را حفظ می‌کند و به این شکل نیازی نیست دائم تنظیمات را به طور دستی تغییر دهید.

هوایی سالم و دلپذیر
این یک واقعیت است که انتخاب درست فناوری‌ها مانع هدر رفت انرژی می‌شود و همین امر هزینه‌های خانه را کاهش می‌دهد اما موضوع مهم‌تری هم در فناوری‌های استفاده شده در کولرهای گازی سامسونگ وجود دارد.
نسل جدید کولرهای گازی سامسونگ دارای فناوری منحصر‌به‌فردی هستند. این قابلیت در پیشگیری از بیماری‌ها موثر است و به حفظ سلامتی اعضای خانواده کمک می‌کند. این مزیت به همراه فیلتر Easy، گرد و خاک، آلاینده‌های خطرناک هوا و مواد حساسیت‌زا را از بین می‌برد و از این طریق باعث می‌شود هوایی سالم و تمیز را استنشاق کنید.
این فرآیند به این شکل است که فیلتر Easyدارای پوشش آنتی باکتریال است که در آن گرد و خاک، ذرات معلق و خطرناک در هوا و مواد حساسیت‌ زا فیلتر می‌شود. نکته حائز اهمیت اینجاست که بر خلاف فیلترهای رایج که اغلب دسترسی به آنها دشوار است، فیلتر Easy در بیرون از بدنه اصلی و بر روی دستگاه واقع شده است و به راحتی می توان آن را بیرون آورد، تمیز کرد و سپس در محل مربوطه قرار داد.

بیشتر بخوانید  مزایا و معایب کولر گازی جی پلاس زیر ذره بین

تجربه یک خواب راحت
این بخش موردعلاقه پدرهاست! دیگر نیازی نیست منتظر یک وزش باد باشید تا بگویید هوا خنک شده و نیمه شب از خواب بپرید و به دفعات کولر را خاموش و روشن کنید تا به این بهانه در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. با فعال کردن حالت«تک‌کاربره»، کمپرسور و فن تنها در مدت زمان لازم کار می‌کنند تا دمای مطلوب هوا را حفظ کنند و در صورت عدم ضرورت، خاموش می‌شوند. بنابراین مصرف برق به کمترین میزان ممکن می‌رسد، مبلغ قبض برق کاهش می‌یابد و درعین حال منزل شما همیشه خنک است.
از سویی دیگر فناوری جدید محافظت سه گانه مضاعف (Triple Protector Plus) بدون اینکه نیاز به یک تثبیت کننده ولتاژ داشته باشد، کمپرسور و کنترل کننده را در مقابل اضافه بار ناشی از ارتعاشات برق و نوسانات جریان برق محافظت می‌کند و همچنین این کولرها دارای یک پوشش ضدخوردگی برای جلوگیری از زنگ زدگی بدنه نیز می باشند و همین عامل به دوام و طول عمرمفید آنها اضافه می‌کند.

کنترل آنلاین و سیستم عیب‌یاب خودکار
نسل جدید کولرهای گازی سامسونگ شامل یک سیستم خطایاب خودکار به نام «چک هوشمند» است. این سیستم در همان مراحل اولیه مشکلات را بررسی می‌کند و راهکارهای ساده و سریع عیب‌یابی را با استفاده از برنامه کاربردی گوشی هوشمند ارائه می‌کند. در نتیجه نیازی نیست برای هر مشکل یا سوالی دنبال دفترچه راهنما بگردید و به این صورت در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌شود. در این حالت با دردسر تماس‌های غیرضروری با کارشناسان هم مواجه نمی‌شوید. ضمنا از طریق اتصال به Wi-Fiو با گوشی هوشمند خود می‌‌توانید تنظیمات انرژی را از همه جا بررسی کرده و تغییر دهید و یا قبل از رسیدن به خانه کولر را روشن کنید تا به محض ورود شما هوای خانه خنک و دلچسب باشد.
عیب‌یابی آسان، سرعت و گستردگی در خنک کردن هوا، صرفه جویی خودکار در مصرف انرژی، جلوگیری از انتشار ذرات آلوده و ویروس‌ها، کارایی قدرتمند، سهولت بیرون آوردن و تمیزکاری فیلتر همه و همه باعث شده که اعتراف کنم این کولر چیزی فراتر از توقعات و تصورات ما از یک کولرگازی بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قابلیت‌های کولر گازی AR5000 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *