نسخه نهایی One UI 5.0 در اکتبر منتشر می شود

نسخه نهایی One UI 5.0 در اکتبر منتشر می شود

گوگل در اوایل این ماه سیستم عامل اندروید 13 را معرفی کرد و بسیاری از OEM ها قبلاً با پوسته های اندروید مربوطه خود به این دسته پیوسته اند. OnePlus قبلاً نسخه بتای OxygenOS 13 را برای OnePlus 10 Pro منتشر کرده است. سامسونگ نیز عقب نمانده، این شرکت اخیراً آزمایش بتا One UI 5.0 را آغاز کرده، آخرین نسخه از پوسته خود بر اساس Android 13. اکنون یک افشای جدید نشان می دهد که One UI 5.0 ممکن است در اواسط اکتبر عرضه شود.

کاربر توییتر @RoderSuper ادعا می کند که One UI 5.0 سامسونگ مبتنی بر اندروید 13 به طور رسمی در تاریخ 17 یا 19 اکتبر منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی در ابتدا برای سری گلکسی اس 22 که شامل گوشی های هوشمند گلکسی اس 22، اس 22 پلاس و اس 22 اولترا می شود، عرضه شد.

یکی از برنامه های بتا UI 5.0 چند هفته پیش آغاز شد، بنابراین اکتبر زمان بسیار معقولی برای این شرکت جهت انتشار نسخه نهایی به نظر می رسد. هنوز بیش از یک ماه تا عرضه مورد انتظار باقی مانده است، به این معنی که سامسونگ زمان کافی برای رفع اشکالات و مشکلات پیش بینی نشده را خواهد داشت. هیچ جزئیات رسمی در مورد انتشار One UI 5.0 وجود ندارد و منبع این خبر سابقه اثبات شده ای ندارد، بنابراین پیشنهاد می کنیم اطلاعات را شایعه دانست.

انتظار می‌رود One UI 5.0 ویژگی‌های سفارشی‌سازی، امنیت و دسترسی را به همراه داشته باشد. با نسخه جدید، کاربران می توانند از میان 16 تم رنگی از پیش تعیین شده بر اساس والپیپر خود انتخاب کنند. گزینه ای برای چیدن ویجت ها روی هم به منظور صرفه جویی در فضا در صفحه اصلی خواهد داشت. علاوه بر این، سیستم عامل به کاربران چند زبانه امکان می دهد تا زبان های ترجیحی متفاوتی را برای هر برنامه تنظیم کنند. همچنین، کنترل‌های پیشرفته‌ای را برای مسدود کردن اعلان‌های حواس‌پرتی از برنامه‌ها به همراه خواهد داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خط تولید تلویزیونهای 3D سامسونگ به زودی متوقف خواهد شد

نظرات در مورد : نسخه نهایی One UI 5.0 در اکتبر منتشر می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *