فروش ویژه محصولات ضد آفتاب در داروخانه اینترنتی مثبت سبز

مثبت سبز

نحوه صحیح استفاده از ضد آفتاب ها : کرم ضد آفتاب از پوست شما در مقابل سرطان و همچنین پیری زودرس محافظت می‌کنند؛ با این حال اگر آنها را به صورت صحیح بر روی پوست اعمال نکنید تاثیرگذار نیستند. نحوه صحیح استفاده از آنها را با هم مرور می‌کنیم. با مثبت سبز همراه باشید.

  1. اول از همه بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب SPF 30 و یا بالاتر، ضد آب و پوشش‌دهنده طیف وسیعی از پرتوها استفاده کنید. SPF به معنای قابلیت جلوگیری از پرتوهای فرابنفش است.
  2. قبل از خارج شدن از منزل، کرم را بر روی پوست خود بمالید. به طور تقریبی ۱۵ دقیقه طول می‌کشد تا پوست این کرم را جذب کرده و از شما در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید مقاومت کند. اگر پس از قرار گرفتن در معرض نور خورشید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، پوست شما محافظت نشده و می‌سوزد.
  3. به میزان کافی و لازم استفاده نمایید. یک فرد بالغ حداقل به ۳۰ گرم کرم ضد آفتاب یا اندازه کف دست، برای پوشاندن تمامی نقاط بدن که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند نیاز دارد. آن را به طور کامل به این نقاط پوست بمالید.
  4. هر نقطه از پوست که بدون پوشش است باید محافظت شود. گردن، صورت، گوش‌ها و روی دست‌ها و پاها از نقاطی هستند که معمولاً در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند. برای نقاطی که به سختی می‌توانید کرم را بر روی آن بمالید، مانند نواحی پشتی بدن از کسی کمک بگیرید یا از اسپری‌های حاوی ضد آفتاب استفاده کنید. اگر موهایتان نازک شده و یا کم پشت است، پوست سر خود را به ضد آفتاب آغشته کنید یا از کلاه‌های لبه پهن استفاده کنید. برای محافظت از لب‌های خود می‌توانید از بالم لب با SPF 15 یا بیشتر استفاده کنید.
  5. هر دو ساعت یک بار یا پس از شنا کردن یا تعریق زیاد، دوباره کرم ضد آفتاب را بر روی پوست خود بمالید. افرادی که دچار آفتاب‌سوختگی می‌شوند معمولاً به میزان کافی استفاده نکرده‌اند، پس از از بین رفتن اثر آن دوباره ضد آفتاب بر روی پوست خود نمالیده و یا از محصولات تاریخ گذشته استفاده کرده‌اند. پوست شما حتی در روزهای ابری و زمستانی در معرض پرتوهای مضر نور خورشید قرار دارد. پس چه در تعطیلات به سر می‌برید، چه در حال پیاده‌روی روزانه هستید باید از محصولات ضد آفتاب استفاده کنید.

مجله پزشکی مثبت سبز خود به سوالات وابهامات ذهن شما در قالب مقالاتی علمی، پاسخ گفته و بر دامنه اطلاعات روزانه شما می‌افزاید.

داروخانه اینترنتی مثبت سبز

 

زنبیل خرید مادربزرگ ها با اقلام موردنیاز و محدودتشان همخوانی داشت، همان زنبیلی که برای مادران ما کاربرد چندانی در پی نداشت، چرا که مایحتاج نسل آنها بیشتر از ظرفیت آن زنبیل بود.

در دنیای امروز ما که فضای مجازی خود را بر زندگی همه ما تحمیل نموده است، باید همگام و همسو با پیشرفت بشریت گام برداشت. سبدخرید اینترنتی دنیای امروز ما هم توانسته پاسخگوی نیاز ما باشد؛ سبد خریدی که با هر کلیک پر می‌شود و با هر کلیک از تعدادش کاسته می‌گردد.

فروشنده‌های قدیم با محدودیت کالاهای مغازه خود، تنها به تجربیات خود در توضیح یک محصول بسنده می‌کردند و این خود ما بودیم که برای اطمینان از کیفیت یک کالا باید از آن استفاده کرده و تبعات سنگینش را می‌پرداختیم.

تنوع برندی که امروز ما با آن مواجهیم، بیش از یک فروشنده را برای تشریح و راهنمایی تخصصی طلب می کند.

ما در داروخانه اینترنتی مثبت سبز هر آنچه که با سلامتی شما یعنی مهم ترین وحساس‌ترین خواست بشریت، در ارتباط است، از معتبرترین برندها گلچین نموده و با توضیحاتی، به روز شده و دقیق در معرض دید شما عزیزان قرار داده ایم.

شما علاوه بر رفع نیاز خود با خرید یک محصول، می‌توانید با قدرت مقایسه و خواندن توضیحاتی جامع و کامل، بهترین تصمیم را برای سلامتی خود اتخاذ نمایید.

در همهمه دنیای شلوغ ما، که کمترین ویژگی آن، کمبود وقت، ترافیک و محدودیت ساعات کاری فروشگاه ها و داروخانه هاست، ما در تمام ساعات در کنارشما با ارائه جزئی ترین اطلاعات قبل و بعد از خرید، به خدمات رسانی مشغولیم!

به سهولت یک کلیک می توانید اقلام موردنیاز خود و اطرافیانتان را به ما سفارش داده تا در کمترین زمان ممکن به دستتان برسانیم، همچنین گفتنی است، مثبت سبز در مجله خود به سوالات وابهامات ذهن شما در قالب مقالاتی علمی، پاسخ گفته و بر دامنه اطلاعات روزانه شما می‌افزاید.

مجموعه مثبت سبز تحت نظارت موسس داروخانه حق‌نژاد و با استفاده از مشاورین مجرب داروساز در بستر داروخانه، با مجوزهای لازم از وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تمامی محصولات موردنیاز در حوزه زیبایی و سلامت، آرایشی و بهداشتی، مادر و کودک، مکمل‌ها، تجهیزات پزشکی و… در تمامی گروه‌ها را در دسته بندی هایی شفاف برای جست و جویی راحت، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در ویترین نگاه شما عزیزان قرار داده است.

منبع: https://mosbatesabz.com

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فروش ویژه محصولات ضد آفتاب در داروخانه اینترنتی مثبت سبز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. برای ضدافتاب با هزینه کم گی میتونم تهیه کنم ؟ یه چیزی که قیمتش معقول باشه رو لطفا معرفی کنید که از مثبت سبز ثبت سفارش بزنم