فروش سخت افزار در فروشگاه ویندوز 10

ویندوز 10

اخیرا اگر اخبار مربوط به کمپانی مایکروسافت را مطالعه کرده باشید قطعا می دانید که مدت زیادی از تغییر نام پورتال ویندوز 10 به نام Microsoft Store نمی گذرد و تاکنون نیز شایعات زیادی در خصوص محصولاتی که قرار است در این فروشگاه عرضه شود، مطرح گردیده است. براساس گزارشاتی که از این کمپانی منتشر شده است گویا این تغییر نام آنقدرها هم بی دلیل نبوده و مایکروسافت قصد دارد سرفیس بوک های خود را در این فروشگاه به فروش برساند.

اگر به این گزارش اعتماد کنیم، می توانیم بگوییم که از این پس مایکروسافت استور تنها محدود به نرم افزارها نخواهد ماند و تمامی کاربران می توانند به راحتی بدون اینکه به وبسایت خود کمپانی مایکروسافت مراجعه نمایند، از طریق مایکروسافت استور اقدام به خرید محصولات سرفیس این کمپانی نمایند. یک بخشی در مایکروسافت استور به نام Shop Surface تعبیه شده است که بر اساس اخبار منتشر شده، گفته شده که قرار است دستگاه های سرفیس و لوازم جانبی آن ها از طریق این بخش به فروش برسند.

در توییت یکی از کاربران ویندوز 10 به آدرس محل دسترسی به این بخش اشاره شده است و کاربران این می تواند در قسمت Run ویندوز 10 خود این بخش را جستجو کرده و به آن دسترسی پیدا کنند. تاکنون این کمپانی هیچ گونه اظهار نظری در خصوص فروش سرفسی یا سخت افزار از طریق این فروشگاه نکرده است ولی بر اساس کدهای منتشر شده، نشان می دهد که این کمپانی برای این بخش برنامه هایی را در نظر گرفته است.

اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم مایکروسافت چه تصمیماتی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد؟!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  معرفی 4 برنامه با لینک دانلود برای استخراج فایل های RAR یا رار در ویندوز 10

نظرات در مورد : فروش سخت افزار در فروشگاه ویندوز 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *