دانلود نرم افزار بک آپ و ریستور

همه شما شاید تا بحال برایتان اتفاق افتاده که روی سیستم تان ویروس یا تروجان وارد شده و باعث پاک شدن اطلاعات شما و شاید حتی از بین رفتن سیستم عامل دستگاهتان شده باشد. در همین راستا قصد داریم نرم افزار ریکاوی و بک آپ را برای شما معرفی کنیم تا قبل از مواجه شدن با هر گونه مشکل بتوانید دستگاه خود را بازیابی نموده و یا حتی بعد از مواجه شدن با مشکل بتوانید اطلاعات پاک شده خودتان را بازگردانی کنید. در ادامه با زوم تک همراه باشید تا با این نرم افزار کاربردی بیشتر آشنا شوید.

– مزایای نرم افزار:

  • این برنامه به راحتی نصب شده و این قابلیت را دارا می باشد تا گام به گام مراحل را پیش برده تا حتی کسی هم که اصلا به محیط این نرم افزار آشنا نباشد توانایی کار با آن را داشته باشد.
  • قابل اعتماد و امن است به طوری که می تواند از اطلاعات شما به خوبی و با امنیت بالا محافظت نموده و در مواقع لازم آن را بازگردانی کرده و سیستم شما را به حالت طبیعی برگرداند.
  • سازگار با تمامی ویندوز ها اعم از ویندوز 10 و 8 و 7  و  ویستا و ایکس پی.

– بک آپ

سیستم پشتیبان گیری : کاملا از سیستم عامل محافظت نموده و و وقتی اتفاقی می افتد سیستم شما را به حالت اولیه بازگردانی میکند.

ثبت اطلاعات دیسک : در کمترین زمان ممکن و با بیشترین سرعت اطلاعات هارد شما را ذخیره می نماید.

پشتیبان گیری: از تمامی فایل ها و بخش هایی که شما اجازه دادید یک نسخه پشتیبان تهیه می نماید.

باز گردانی: از تمامی فایل هایی که پشتیبان تهیه کرده می تواند هر زمان که بخواهید آنها را بازگردانی کرده و سیستم شما را به حالت اولیه برگرداند.

روش کار با نرم افزار :

ابتدا نرم افزار را ران کنید تا پنجره نصب بالا بیاید. سپس بعد از نصب نرم افزار آنتی ویروس خود را غیر فعال نموده و به برنامه اجازه نصب بدهید. بعد از نصب سیستم شما یکبار ریبوت ( روشن و خاموش) خواهد شد.

بعد از باز کردن نرم افزار گزینه backup system را زده و محل ذخیره فایل را به سیستم بدهید سپس اجازه دهید این نرم افزار از سیستم شما بک آپ بگیرد.

بعد از روند مراحل و اتمام کار فایل پشتیبان را در فضایی جدا از کامپیوتر یا لپ تاپ خود نگه داری نمایید.


لینک دانلود نرم افزار 

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دانلود نرم افزار بک آپ و ریستور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *