فرشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

فرشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

آب آلوده از معضلات همیشگی زندگی شهری به حساب می آید و فرسودگی سیستم تصفیه آب شهرها و لوله کشی آنها جوابگوی حجم وسیع آب مصرفی نیست. لذا استفاده و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از ملزومات این روزهای زندگی شهری به حساب می آید.

خرید اینترنتی و اطمینان به کالای خریداری شده همیشه پر چالش بوده و بارها شده که خریداران از خرید خود ناراضی بوده اند. خرید آب تصفیه کن هم مثل خرید هر دستگاه الکتریکی منزل، نیازمند حداقل دانسته ها از انواع تصفیه آب و آشنایی با برندهای معتبر آن می باشد. در این مطلب به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و مرکز خرید آنلاین آن می پردازیم:

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب در بازار تایوانی هستند. تایوان یکی از مراکز اصلی و مهم ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب می باشد که به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب دستگاه هایش طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. سه برند مینروا، سی سی کا و سافت واتر از معتبر ترین برند های تایوانی می باشند که در ادامه در رابطه با آن ها توضیح خواهیم داد.

  • معرفی تصفیه آب مینروا

مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بهترین و جدید ترین روش تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. این روش به راحتی قادر است تا 0001/0 میکرون املاح مضر آب را حذف کند. مینروا با دارا بودن نماد اصالت تشخیص دستگاه اورجینال از تقلبی را برای مشتریان راحت کرده است. دستگاه مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مثل QW,CE,FDA,NSF را دریافت کرده است.

فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی 13 لایه آن در حذف انواع املاح و آلاینده های آب بسیار قدرتمند است و فیلتر های کربنی از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی دارد. پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آن آنتی باکتریال 16 لیتری می باشد. این برند دستگاه های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای فرا بنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را تولید کرده است که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با 8 فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد. قیمت تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم تا 4 و نیم میلیون تومان است و هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا تایوان Minerva پاسخ بسیار مناسبی به سوال چه دستگاه تصفیه آبی بخریم است، زیرا از بهترین مارک تصفیه آب اصل تایوان موجود در ایران است، که دارای نماد اصالت جهت تشخیص تصفیه آب اصلی از تقلبی و همچنین دارای انواع تاییدیه و استاندارد بین المللی می‌باشد. از انواع گواهینامه‌های محصولات تصفیه آب خانگی مینروا Minerva می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. استاندارد سازمان جهانی بهداشت NSF
  2. استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا FDA
  3. استاندارد جهانی کنترل کیفیت آب آشامیدنی WaterQuality
  4. گواهینامه تاییدیه CE اروپا
  5. دارای گواهی FOOD GRADE قطعات با آب واکنش نمی‌دهند

تصفیه آب تایوانی مینروا توسط نمایندگی انحصاری فروش شرکت تصفیه آسا در سراسر تهران، کرج البرز و ایران عرضه و به فروش می‌رسد. دستگاه  آب شیرین کن مینروا از سیستم اسمز معکوس خانگی بهره می‌گیرد و محصولات این برند به صورت زیر سینکی طراحی و تولید شده‌اند که در زیر سینک آشپزخانه نصب می‌گردند.

تصفیه آب مینروا با بهره‌گیری از فیلتر ممبران اسمز معکوس آمریکایی مارک Filmtec، توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا 0,0001 میکرون را داراست. از اجزای تشکیل دهنده تصفیه آب مینروا می‌توان به پمپ قدرتمند تایوانی و مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی اشاره نمود.

مخزن ذخیره آب تصفیه کن مینروا یک تانک تحت فشار آب تصفیه کن است که به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت قطع برق و آب از 16 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده استفاده نمایید. همچنین نصب و ارسال رایگان از دیگر خدمات پس از فروش تصفیه آب مینروا محسوب می‌گردد.

شما عزیزان در صورت تمایل می‌توانید حتی خرید قسطی نیز داشته باشید. در زیر به بررسی انواع مدل‌های تصفیه کن آب تایوانی مینروا می‌پردازیم.

بدون شک قبل از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی، این مسئله که مناسب‌ترین گزینه کدام است، چه دستگاه تصفیه آبی بخریم و پرفروش‌ترین محصولات تصفیه آب در مراکز فروش تصفیه آب کدام هستند، ذهن شما عزیزان را درگیر خواهد نمود. دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا تایوانی از جدیدترین محصولات مینروا Minerva به شمار می‌آید که با دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز در هشت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس، در واقع کامل‌ترین مدل مناسب منزل شما خواهد بود.

سیستم اسمز معکوس آب تصفیه کن خانگی اکسیژن ساز مینروا در هشت مرحله فیلتر، به تصفیه‌ی آب آشامیدنی می‌پردازد و در این 8 مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس به خوبی سختی آب آشامیدنی را مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان می‌نماید.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه کننده آب خانگی 8 مرحله ای به این صورت است که در انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب مراحل اول دوم و سوم، آب آشامیدنی به صورت سطحی و پیش تصفیه پاکسازی می‌گردند. از خصوصیات دستگاه آب تصفیه کن خانگی مینروا اسمز معکوس می‌توان به دارا بودن فیلترهای پیش تصفیه تولید شده از کربن 100 درصد گیاهی که از پوسته نارگیل تولید شده‌اند، اشاره کرد.

املاح درشت آب آشامیدنی همچون ماسه، شن، خاک موجود در آب لوله کشی و رسوبات دیگر همچون زنگ لوله در فیلتر پنبه‌ای پلی پروپیلن 10 اینچی شماره یک، حذف می‌شود. املاح درشت در هنگام ورود آب به دستگاه تصفیه حذف می‌شوند تا در قطعات آن رسوبات جمع نشوند. این املاح درشت بزرگتر از پنج میکرون بوده و توسط فیلتر پلی پروپیلن که یک فیلتر پنبه مانند الیافی است حذف کامل میگردند.

همچنین حذف رسوبات از بروز انواع سنگ کلیه در بدن انسان نیز به خوبی جلوگیری خواهد نمود، به همین جهت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مناسب سنگ کلیه یک آب شیرین کن خانگی اسمز معکوس مینروا است.

فیلترهای دوم و سوم آب تصفیه کن مینروا که از کربن گیاهی پوسته نارگیل تولید شده‌اند کلر و مواد جانبی آن را از آب لوله کشی فاضلاب شهری پاکسازی می‌نمایند. همان‌طور که اطلاع دارید در تصفیه خانه‌های سطح شهر برای جلوگیری از ایجاد انگل و میکروب، آب آشامیدنی کلرزنی می‌شود. کلر موجود در آب آشامیدن در صورت مصرف، باعث ایجاد چروک در پوست بدن انسان و همچنین افزایش ریزش موی سر مردان و بانوان می‌شود. فیلتر دوم کربن اکتیو گرانول یا GAC و فیلتر شماره سه نیز کربن بلاک یا CTO نام دارند.

با حذف کلر توسط دستگاه آب تصفیه کن، هم از این مضرات جلوگیری می‌شود و هم یک ماده شیمیایی که می‌تواند به بروز بیماری‌های ریوی و… شود نیز از آب آشامیدنی حذف شده است. تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در مراحل اول دوم و سوم، هر چهار الی شش ماه انجام می‌شود که زمان تعویض فیلتر تصفیه آب به صورت خدمات پس از فروش اتوماتیک به شما عزیزان یاد آوری و سرویس تصفیه آب شما در اسرع وقت توسط کارشناسان فنی شرکت تصفیه آسا انجام خواهد گرفت.

مهم‌ترین فیلتر تصفیه آب و اکسیژن ساز، فیلتر ممبران اسمز معکوس مارک Filmtec اصل آمریکا می‌باشد. توجه نمایید که دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آمریکایی در ایران وجود ندارد و تصفیه آب مینروا یک دستگاه تصفیه تایوانی با فیلتر اصلی ممبران آمریکایی است که به بهترین روش املاح مضر نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و… را از آب تصفیه می‌نماید. ممبران آمریکایی فیلمتک توانایی حذف املاح تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد و این املاح مضر را به پساب فاضلاب هدایت خواهد کرد.

توجه کنید که نیترات مضرترین ماده محلول در آب آشامیدنی لوله کشی شهری است و سیستم مناسب برای حذف نیترات، سیستم اسمز معکوس مینروا می‌باشد. فیلتر مرحله پنجم، بو، طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود می‌دهد. فیلتر مینرال معدنی ساز در مرحله ششم، املاح معدنی مفید موجود در آب آشامیدنی را حفظ می‌کند.

فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی در مرحله هفتم خواص آب قلیایی را به آب آشامیدنی شما خواهد داد و فیلتر اکسیژن ساز تصفیه آب نیز با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی باعث شادابی و سرحال بودن بدن انسان در طول روز با مصرف مداوم آب تصفیه شده می‌شود. زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی در مراحل چهار الی هشت، هر یکسال و نیم الی دو سال است.

فرشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

  • معرفی تصفیه آب cck

برند تایوانی سی سی کا با دارا بودن استاندارد سازمان جهانی بهداشت به تولید تجهیزات و لوازم جانبی تصفیه آب نیز مشغول است و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و فنواری های روز تولید می کند. این برند از از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می گیرد که در مدل زیر سینکی عرضه می شوند. فیلتر ممبران 13 لایه ی سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد 0001/0 میکرون حذف می کند و سختی آب را کاهش می دهد. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. این دستگاه قابلیت نصب به ساید را نیز دارد. قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

  • معرفی تصفیه آب سافت واتر

شرکت سافت واتر در دهه 40 میلادی مشغول به کار شد و به دلیل کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش و جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. سافت واتر دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید می کند که تصفیه آب UF از دستگاه های ارزان قیمت آن و بدون پمپ و مخزن می باشد. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قدرتمند است و این به دلیل وجود فیلتر ممبران 13 لایه  آن می باشد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه ظرفیت 16 لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. سافت واتر استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت و تصفیه آب های آن در مراحل 6و 7و 8 عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب

برای خرید آنلاین آب تصفیه کن خانگی، سعی کنید از نمایندگی های معتبر آن خرید نمایید. خوشبختانه همه برندهای معتبری که در بالا نام بردیم دارای نمایندگی های فروش در کشور می باشند. تشخیص دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، حتی با نام لیبل شده بر روی دستگاه قابل شناسایی نیست و ممکن است که تقلبی بوده و از قطعات چینی بی کیفیت ساخته شده باشد.

لذا خرید از مرکز معتبر فروش تصفیه آب خانگی بسیار ضروریست. همچنین این مراکز با مشاوره رایگانی که توسط کارشناسان خود ارائه می دهند، می توانید بهترین دستگاه تصفیه آب مناسب با محل زندگی خود تهیه نمایید.

فرشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

خرید اینترنتی تصفیه آب

مرکز خرید تصفیه آب خانگی تصفیه آسا نمایندگی رسمی برند های سی سی کا و سافت واتر و نمایندگی انحصای برند مینروا در ایران می باشد. این شرکت مرکز واردکننده و مرکز پخش انواع قطعات و فیلترهای تصفیه آب نیز بوده و بصورت آنلاین اقدام به عرضه این محصولات می نماید. این مجموعه با بهره گیری از مشاوران و کارشناسان خبره خود، امکان خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است.

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. شما می توانید خرید دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره ی خرید داشتید با مشاوران این شرکت تماس بگیرید که همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : فرشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *