بسته‌های عیدانه همراه اول برای نوروز 1402

بسته‌های عیدانه همراه اول برای نوروز 1402

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت عید نوروز 1402، همراه اول از فردا 28 اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان بسته های ویژه عیدی را برای تمامی مشتریان دائمی و اعتباری خود تدارک دیده است. در سال 1402 به مناسبت عیدنوروز تا عید فطر، اولین عیدی را از همراه اول بگیرید.

 

این بسته های ویژه عیدانه در دو گروه «خدمات زندگی دیجیتال» مختص استفاده از کسب و کارهای دیجیتال و «بسته و اعتبار» شامل اعتبار داخل شبکه و بسته های اینترنت طراحی شده که فعالسازی آنها تنها از طریق اپلیکیشن «همراه من» امکانپذیر است.

 

تمامی مشترکان همراه اول می توانند با ورود به اپلیکیشن همراه من که ارائه دهنده خدمات متنوع غیرحضوری همراه اول است، از قسمت طرح های تشویقی، گزینه «عیدی 1402» را انتخاب کنند.

 

در این قسمت دو گردونه مجزای «بسته و اعتبار» و «خدمات زندگی دیجیتال» وجود دارد که با انتخاب مشترک، یکی از آنها شروع به چرخیدن می کند و در نهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می شود.

 

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا می شود.

 

گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته های متنوع نظیر «اعتبار داخل شبکه همراه اول از 10 تا 100 هزار تومان» و همچنین بسته های «یک ساعته، 2 ساعته و 2 روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می شود.در این بخش بسته های اینترنتی متنوعی نظیر «1 گیگ، 2 گیگ و نامحدود 2 روزه» نیز گنجانده شده است.

 

بنابراین تمامی مشترکان همراه اول در این طرح ضمن سنجش میزان شانس خود، از هدایای نوروزی همراه اول با عنوان «عیدی اول» نیز بهره مند می شوند.

 

همراه اول با یادآوری مصادف شدن نوروز 1402 با ماه مبارک رمضان آخرین مهلت فعال سازی بسته های عید سعید فطر را تا عید سعید فطر اعلام کرده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بسته‌های عیدانه همراه اول برای نوروز 1402

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *