عرضه ی اپلیکیشن های آیپد برای Mac OS در آینده

Mac OS

اپلیکیشن های آیپد برای Mac OS | شرکت اپل از جمله شرکت هایی است که بسیار پر طرفدار بوده و با محصولات خود همه کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد. شرکت های زیادی قصد رقابت با این شرکت را دارند اما از آن جا که این کمپانی در سطح جهانی مطرح است و تقریبا جایگاه اول را در زمینه تولید گوشی های هوشمند دارد به این راحتی ها نمی توانند با این کمپانی رقابت نمایند. اما با وجود این همه محبوبیت دارای مشکلات و نقص هایی نیز می باشد، سیستم عامل iOS 11 یکی از نسخه هایی بود که علاوه بر مزیت های زیادی که برای آیفون داشت , مشکلات فراوانی را نیز برای آن به بار آورد. رایج ترین مشکل این سیستم عامل مشکلات امنیتی و عملکردی آن بود که نارضایتی بسیاری از کاربران را به همراه داشت.

با توجه به آن چه که منتشر شده گویا نسخه iOS 12 فقط برای بهبود شرایط امنیتی بوده و تغییرات اساسی برای رفع مشکلات بنیادی در نسخه سیزدهم انجام خواهد شد. شرکت اپل قول داده بود صفحه هوم و کار پلی را از نو طراحی کرده و مشکلات آن ها را بر طرف سازد. اما از آن جا که بسیاری از کاربران درباره شرایط امنیتی خود نگران بودند , اپل نیز تصمیم گرفت بر رفع مشکلات زیر ساختی امنیتی تمرکز کند. در کنار این موضوع شرکت اپل قصد دارد اپلیکیشن‌ های جدیدی برای آیپد مک بوک های خود طراحی کند. این امر باعث ارتقأ اپ استور نیز می شود. وجود این برنامه ها در اپ استور , باعث استقبال بیشتر کاربران از این فروشگاه شده و تهیه برنامه های مورد نیاز مک بوک ها نیز آسان تر می شود.

با این که بسیاری از منابع بیان کردند که در ماه قبل , کریگ فدریگی , به طور رسمی این موضوع را مطرح کرده است اما هنوز هیچ گونه بیانیه یا اعلامیه ای رسمی درباره این موضوع منتشر نساخته است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه ی اپلیکیشن های آیپد برای Mac OS در آینده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *