عرضه میت 50 هوآوی با تاخیر رو به رو شد

عرضه میت 50 هوآوی با تاخیر رو به رو شد

هواوی تمام تلاش خود را می کند تا مجموعه ای از شگفتی ها را با سری میت 50 به ارمغان بیاورد. در چند هفته گذشته، حتی ما هزاران کلمه در مورد پیاده سازی های جدیدی که این شرکت بر روی مدل پرچمدار انجام می دهد شنیده ایم. با این حال، کاربران مدت زیادی منتظر ماندند تا اولین نگاه به سری هواوی میت 50 داشته باشند، اما این سری به دلیل آیفون 14 به تعویق افتاد.

به تازگی یکی از افشاگران صنعت موسوم به FactoryDirectorShiGuan اطلاعاتی را فاش کرد. در نتیجه، اطلاعات‌دهنده فاش کرد که هواوی سری میت 50 را به تعویق انداخته است زیرا در ابتدا باید با آیفون 14 آینده اپل مقابله کند. شاید تعجب کنید که اپل چگونه وارد این بازی شده است. طبق گزارش این افشاگر، سازنده چینی به سختی تلاش می کند تا به هر شکلی با اپل رقابت کند. این شرکت برخی از بهترین فناوری ها را در دستگاه های Mate 50 به کار می گیرد تا آنها را به یکی از بهترین محصولات گوشی های هوشمند در بازار تبدیل کند.

پیش از این، هواوی از نظر سخت افزاری پشت سر اپل قرار داشت. در مقایسه، سازنده فناوری چینی قطعات سخت افزاری واکنش پذیر کمی نسبت به اپل دارد. اما امسال همه چیز برای این شرکت تغییر کرده است. در جدیدترین پیشرفت‌ها، این شرکت نه تنها در بخش سخت‌افزار پیشرفت کرده است، بلکه تجربه نرم‌افزاری را نیز برای کاربران خود ارتقا داده است. در کنار آن، برخی از فناوری‌های باکیفیت مانند XMAGE را نیز تحمیل کرده که مهارت‌های عکاسی را به سطح جدیدی می‌آورد.

به طور خلاصه، اگر به سری Mate 50 نگاه کنیم، کاملاً واجد شرایط است که می تواند به رقیب جدی اپل بدل شود. جدا از این افشاگر همچنین بیان می کند که این شرکت آماده سازی خود را برای ضبط کنفرانس سری Mate 50 آغاز کرده است. طبق شنیده ها، این یک رویداد بزرگ خواهد بود و محصولات متعددی را دربرمی گیرد.

با این حال، 5G زمینه‌ای است که سری میت 50 هواوی ممکن است همراه با چیپست در برابر آیفون 14 با کندی مواجه شود، اما این شرکت سعی دارد محصولی خاص ارائه دهد.

بیشتر بخوانید  ُسری Mate 50 هوآوی در 7 سپتامبر معرفی می شود

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه میت 50 هوآوی با تاخیر رو به رو شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *