پروژکتور HDR-PRO جدید بنکیو معرفی شد

پروژکتور HDR-PRO جدید بنکیو معرفی شد

دنیای سرگرمی های خانگی در سال های اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجهی بوده است. با گسترش خدمات استریم، تقاضا برای پروژکتورهای باکیفیت افزایش یافته است که می توانند تجربه ای سینمایی را در آسایش خانه شما ارائه دهند. بنکیو، ارائه‌دهنده پیشرو راه‌حل‌های نمایش بصری، به تازگی چهار پروژکتور جدید را راه‌اندازی کرده که نیازهای مختلف کاربران را برآورده می‌کند، از فیلم دوست‌ها گرفته تا کسانی که می‌خواهند از فیلم در اتاق‌های روشن لذت ببرند.

اگر فیلم دوست هستید و بهترین عملکرد ممکن را از سینمای خانگی خود می خواهید، HT4550i پروژکتور مناسب شماست. این پروژکتور دارای عملکرد CinematicColor 1 صددرصدی DCI-P3 و روشنایی 3200 ANSI از منبع نور 4LED است که عملکردی قابل مقایسه با یک اتاق نمایش حرفه ای ارائه می دهد. فناوری HDR-PRO کنتراست محلی را افزایش می‌دهد، رنگ‌های زنده و مشکی عمیق را ارائه می‌کند و در نتیجه یک تجربه تماشای همهجانبه را به همراه دارد. قیمت خرده فروشی HT4550i  بیش از 2999 دلار است که آن را به یکی از گران ترین پروژکتورهای بازار تبدیل می کند.

HT3560 برای کاربرانی طراحی شده که می‌خواهند از فیلم‌ها در اتاق‌های تاریک معمولی لذت ببرند. این پروژکتور دارای جزئیات کامل HDR با 100درصد ضبط است. عملکرد 95درصد DCI-P3  در CinematicColor را ارائه می دهد و 2200 لومن ANSI روشنایی تولید می کند. فناوری HDR-PRO کنتراست محلی را افزایش می دهد و تصاویر واضح و دقیق را تولید یم کند. قیمت HT3560 بیش از 1699 دلار است که نسبت به HT4550i مقرون به صرفه تر است.

TK860i عملکرد واقعی HDR سینمایی 4K را ارائه می دهد. این پروژکتور در اوایل این ماه رونمایی شد. TK860i برای ارائه عملکرد واقعی HDR سینمایی 4K در هر اتاق روشن طراحی شده است. با روشنایی بالا 3300 ANSI لومن و ارائه 98درصدی Rec. کیفیت CinematicColor در هر محیط روشن بالا بوده و TK860i رنگ‌های زنده و سیاه‌های عمیق را حتی در اتاق‌هایی با نور روشن ارائه می‌کند. فناوری HDR-PRO کنتراست محلی را بهینه می کند و تصاویری غنی و دقیق ارائه می دهد. قیمت خرده فروشی TK860i بیش از 1799 دلار است که آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر برای کاربرانی تبدیل می کند که خواهان عملکرد با کیفیت بالا در اتاق های روشن هستند.

بیشتر بخوانید  پروژکتور بنکیو Smart Projector EH620 معرفی شد

V5000i یک پروژکتور منحصر به فرد است که دارای یک پروژکتور تلویزیون لیزری RGB با صفحه نمایش اختصاصی BenQ با سایز 100 اینچی ALR Fresnel برای سرگرمی های روزانه در اتاق زنده است. V5000i 9-0 تاخیر ورودی کم، تجربه تماشای فراگیر و جذابی را ارائه می دهد. راه حل همراه با صفحه نمایش ALR انتخاب یک صفحه نمایش مناسب برای پروژکتور شما را از بین می برد و لذت بردن از یک تجربه خانگی قابل مقایسه با تلویزیون را برای کاربران آسان می کند. قیمت خرده فروشی V5000i با صفحه نمایش 100 اینچی ALR  بیش از 3499 دلار است که آن را گران ترین پروژکتور در خط تولید می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پروژکتور HDR-PRO جدید بنکیو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *