انتشار اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ

انتشار اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ

در اوایل سال جاری، سامسونگ سری گلکسی اس 22 را عرضه کرد. در حالی که نوع اولترا همان ظرفیت باتری مدل 2021 را داشت، گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس در مقایسه با همتایان 2021 خود از باتری های کم ظرفیت تری برخوردار بودند. جای تعجب نیست که این منجر به عمر باتری ضعیف تر، به خصوص برای Galaxy S22 می شود.

یک شایعه جدید نشان می دهد که سامسونگ احتمالاً با ساعت هوشمند بعدی خود اشتباه نخواهد کرد. طبق گفته SamMobile، باتری سامسونگ ساعت Galaxy Watch 5 می تواند یک پک 276 میلی آمپر ساعتی باشد. این باتری 10 درصد بزرگتر از باتری نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ 4 است که با 247 میلی‌آمپر ساعت عمل می کرد.

باتری محصول سال 2022 می تواند دارای شماره مدل EB-BR900ABY باشد. تقریباً در همه موارد، باتری بزرگتر باعث عمر طولانی تر خواهد شد و افراد می توانند مدت زمان طولانی از دیوایس بهره گیرند. از نظر تئوری، داشتن باتری بزرگ‌تر گلکسی واچ 5 نسبت به گلکسی واچ 4 به این معنی است که امسال شاهد بهبود عمر باتری خواهیم بود.

با این حال، کار با عمر باتری بسیار بیشتر از ظرفیت باتری است. رزولوشن صفحه نمایش، سطح روشنایی و افزایش نرخ نوسازی می تواند بر عمر باتری تأثیر منفی بگذارد، به عنوان مثال، که می تواند افزایش 10 درصدی ظرفیت را خنثی کند. از آنجایی که هنوز چیزی در مورد صفحه نمایش گلکسی واچ 5 نمی دانیم، نمی توانیم اطلاعات دقیقی درباره آن ارائه دهیم. بنابراین پیدا نیست این گجت پوشیدنی چه پردازنده و مشخصاتی دارد و بی شک تغییراتی خواهد داشت.

آنچه ما می دانیم این است که سامسونگ باتری گلکسی اس 22 را کاهش داد و این بدترین حرکت بود. این واقعیت که به نظر می رسد باتری سامسونگ گلکسی واچ 5 در حال ارتقا است، بدون شک بهتر از جایگزین می باشد.

انتظار داریم سامسونگ گلکسی واچ 5 را در اواخر تابستان معرفی کند. در اخباری مرتبط سامسونگ سری تبلت و گوشی های جان سخت خود را تحت عنوان Xcover ارائه می‌کند، اگرچه برنامه دقیقی برای عرضه ندارد. مدل جدیدی با نام “سامسونگ Galaxy Xcover Pro 2” در Geekbench با یک چیپست میان رده نسبتاً قدرتمند رویت شد.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A05 یک تاییدیه دیگر گرفت

پرو بودن باعث می شود این نسخه جانشین Xcover Pro اصلی ژانویه 2020 به شمار رود که به عنوان Xcover 5 از راه رسید. Pro قدیمی دارای یک چیپست Exynos 9611 بود که قدرتمندترین چیپست آن سال محسوب نمی شد، اما همچنان سریع بود.

گلکسی Xcover Pro 2 به تراشه اسنپدراگون 778G که یک چیپست 6 نانومتری (TSMC) با چهار هسته مبتنی بر Cortex-A78 و چهار A55 و تراشه گرافیکی Adreno 642L است، مجهز خواهد شد. این چیپست با یک چیپست پرچمدار قدیمی تر اسنپدراگون (مانند 860) قابل مقایسه است، اما بسیار کارآمد بوده و از شبکه 5G نیز پشتیبانی می کند.

بنابراین باید منتظر ماند تا هر دو محصول این کمپانی کره ای معرفی شوند.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعاتی از ساعت Galaxy Watch 5 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *