عرضه آنر 8 ایکس بزودی در بازار کشور چین

آنر 8 ایکس

آنر 8 ایکس | کمپانی هوآوی یکی از اصلی ترین برندهای چینی است که تا به امروز فعالیت های بسیاری را در این عرصه انجام داده است و تا به امروز توانسته است در میان برندهای معروف حرف زیادی برای گفتن داشته باشد. تا به امروز اگر سایت های خبری دنیای تکنولوزی را دنبال کرده باشید، قطعا شایعات بسیاری درخصوص آنر 8 ایکس شنیده اید و تقریبا اطلاعات بسیاری درخصوص این گوشی هوشمند دارید.

بالاخره کمپانی آنر که جزو زیرمجموعه های کمپانی هوآوی می باشد، سکوت خود را شکسته و در شبکه ی اجتماعی چینی، ویبو، یک پوستر منتشر نمود. همانطور که در پوستر انتشاریافته مشخص است، گویا در تاریخ 5 سپتامبر برابر با 14 شهریور سال جاری رونمایی رسمی آنر 8 ایکس صورت خواهد گرفت. بعنی، مشخص شد که این گوشی هوشمند در دو مدل با نام‌ های 8X و 8X Max به بازار عرضه خواهد شد. مشخص است که مدل دوم یعنی آنر 8X Max از یک صفحه‌ نمایش بزرگ‌ برخوردار می باشد.

آنر 8 ایکس

بر اساس اطلاعات منتظر شده تا به امروز، حاکی از آن است که آنر 8 ایکس به یک نمایشگر 7.12 اینچی تجهیز شده است. قبل از این نیز اطلاعاتی در خصوص مشخصهات برجسته‌ ی جدیدترین محصول کمپانی هوآوی و تصاویر آن به بیرون انتشار یافته بود. به طورکلی، آنر 8 ایکس به عنوان یک جایگزینی اقتصادی برای آخرین گوشی هوشمند کمپانی هوآوی یعنی آنر نوت ۱۰ طراحی شده و اگر شما به یک صفحه‌ نمایش بزرگ علاقمند هستید و دوست ندارید هزینه های بسیاری زیادی را از این بابت پرداخت نمایید، آنر 8 ایکس بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی Honor X40 5G

نظرات در مورد : عرضه آنر 8 ایکس بزودی در بازار کشور چین

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *