عرضه کننده ی بیشترین تعداد گوشی های هوشمند در چین در سال 2017 کمپانی هوآوی است

هوآوی

موسسه تحقیقاتی counterpoint research گزارشی مبنی بر میزان فروش گوشی های هوشمند در سال ۲۰۱۷ در بازار چین عرضه کرده است. این موسسه در گزارش جدید خود، به فروش گوشی های هوشمند در چین و در سال ۲۰۱۷ اشاره می کند و در این گزارش، شرکت های متفاوت را طبق میزان فروش، رتبه بندی کرده است. علاوه بر آن میزان فروش گوشی های هوشمند را نسبت به قبل آن ها مقایسه می کند. در گزارشات شرکت تحقیقاتی counterpoint research به این مطلب اشاره می کند که کدام شرکت گوشی فروش خوبی در چین داشته است.

هوآوی

در ابتدا، نموداری از سهم هر یک از شرکت ها که در این بازار تجارت داشته اند را نشان می دهد که این نمودار در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ انتشار یافته است. همان طور که در نمودار مشاهده می کنید هوآوی بیشترین سهم را در این بازه زمانی به خود اختصاص داده و سهم آن ۱۹ درصد از فصل چهارم سال قبل است. بعد از آن اوپو که از شرکت های چینی است، سهم ۱۷ درصدی را در سه ماه آخر سال ۲۰۱۷ به خود اختصاص می دهد و در رده بعدی اپل و ویوو تقریبا در یک سطح قرار دارند. هر کدام از این شرکت ها توانسته اند ۱۵ درصد از سهم خود را در سه ماه پایانی، از فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهند و شیائومی دارای سهم ۱۴ درصدی است.

در سه ماه سوم سال ۲۰۱۷ شرکت های هوآوی و شیائومی و اپل، توانسته اند نسبت به سال قبل پیشرفت کنند و سهم اوپو در این سه ماه حدود یک درصد کاهش یافته است که شرکت ویوو نتوانسته هیچ گونه تغییر در سهم خود نسبت به سال قبل ایجاد نماید. در کل شرکت هوآوی توانسته بیشترین سهم را در بازار چین بدست آورد و با این وجود سه درصد به سهم آن افزوده شده است و اوپو و ویوو با سهم ۱۸ و ۱۷ به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند‌ و هر دو گوشی که دارای مالک یکسان اند توانسته اند در سال ۲۰۱۷ فروش گوشی های خود را افزایش دهند.

هوآوی

در آخر شیائومی و اپل قرار دارند و کوپرتینویی ها نتوانسته اند سهم خود را نسبت به قبل افزایش دهند ولی شیائومی توانسته یک درصد به فروش گوشی های خود اضافه نماید. موسسه counterpoint در گزارشی که ارائه داده است، پرفروش ترین گوشی هوشمند را نیز معرفی کرده است و طبق گزارشات بدست آمده در سال ۲۰۱۷، اوپو R9S فروشی زیاد در بین محصولات چینی داشته ولی با این وجود کمی بعید می باشد، زیرا اوپو برند معروفی است و محبوبیت خاصی در بین افراد دارد و در جایگاه دوم آیفون ۷ پلاس قرار دارد و سوم Vivo X9 می باشد، در رتبه چهارم گوشی ها اوپو جای گرفته و آیفون ۷ نیز با صفحه نمایش ۴.۷ در رتبه ۵ قرار گرفته است و سایر هم به ترتیب اوپو R11 ،ویو Y66 , آنرا ۸ لایت، شیائومی ردی نوت 4X و آنرا ایکس در جدول قرار گرفته اند.

هوآوی

در سال ۲۰۱۷ فروش گوشی ها حدود ۵ درصد نسبت به دو سال گذشته افزایش یافته و عرضه آن ها یک درصد افت کرده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه کننده ی بیشترین تعداد گوشی های هوشمند در چین در سال 2017 کمپانی هوآوی است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *