آیا Marcel برای هوآوی Mate 10 یک اسم رمز می باشد !؟

Marcel

همین دو روز پیش بود که کمپانی هوآوی ما را با نام Marcel آشنا کرد، دقیقا زمانی که گالریRogue  را منتشر کرد. در یک تیزر تبلیغاتی تمامی گوشی های تولید شده که دارای دوربین دوگانه بودند را نشان داد. این لیست با هوآوی P9 و P9 پلاس در ماه آوریل سال ۲۰۱۶ آغاز شد و با هوآوی Mate 9 در نوامبر ۲۰۱۶ و هواوی P10 و P10  پلاس در آوریل ۲۰۱۷ ، ادامه یافت.

یکی دیگر از گوشی‌های این کمپانی که هنوز نامگذاری نشده است اما تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ را به خود اختصاص داده و دارای یک آدرس اجتماعی به اسم#beyondthegalaxy  (فراتر از گلکسی) می باشد، بدون شک گوشی هوآوی Mate 10 است که گفته می‌شود در ۱۰ام اکتبر معرفی خواهد شد و بر اساس تیزر تبلیغاتی شرکت هوآوی، ۶روز بعد از معرفی این گوشی نیر عرضه ی آن به طور مستقیم آغاز می شود.

راستی ! قبل از اینکه فراموش کنیم، ممکن است شما پیش خودتان بگویید وقتی که در ابتدای این خبر به شما گفتیم هوآوی ما را بانام Marcel آشنا کرده است، منظورمان چه بوده است؟!، طبق گفته های ایوان بلس، سازنده ی مشهور هوآوی Mate 10 ، دارای اسم رمز Marcel می باشد ، اما هنوز هم مطمئن نیستیم که کمپانی هوآوی این نام را به Mate 10 اختصاص داده باشد اما اگر کسی بپرسد، خواهیم گفت؛ در واقع Marcel اسم رمز هوآوی Mate 10 است.

گوشی نامبرده مجهز به چیپ ست Kirin 970 جدید است که با استفاده از فرآیند تولید چیپ ست های 10نانومتری ساخته شده است، همچنین دارای تراشه ی Octa Core (طراحی شده توسط big LITTLE ) با چهار هسته Cortex-A73 با سرعت 2.8 گیگا هرتز می باشد.

گوشی هوآوی Mate 10 دارای یک صفحه ‌نمایش ۶.۷ اینچی با وضوح 2160×1080 است و همچنین انتظار می‌ رود که دوربین دوگانه ی این گوشی دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ، یکی برای عکسبرداری با قابلیت RGB و دیگری با قابلیت عکسبرداری تک رنگ باشد؛ این حالت اجازه میده که تصاویر با شرایط نور کم کیفیت بالایی داشته باشند و همچنین نوعی عکاسی سیاه و سفید واقعی را ارائه می دهد.

Marcel این طور که به نظر می رسد، چیزهای زیادی برای نشان دادن به عموم دارد. بنابراین اگر شما علاقه مند به شناختن ویژگی های این دستگاه شده اید می بایست هرچند وقت یک بار اخبار مربوط به آن را چک کنید.

بیشتر بخوانید  تصویری از رنگ بندی های جذاب هوآوی میت 10 پرو منتشر شد

زمان زیادی تا دهم اکتبر پیش رو داریم! با ما باشید تا ببینیم چه اخبار جدیدی درباره این گوشی منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا Marcel برای هوآوی Mate 10 یک اسم رمز می باشد !؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *