گوشی Realme Narzo 50A Prime راهی بازار شد

گوشی Realme Narzo 50A Prime راهی بازار شد

Realme Narzo 50A Prime به تازگی راهی بازار هندوستان شد. این نسخه بهبودیافته Narzo 50A فعلی است که در سپتامبر 2021 دردسترس قرار گرفت. این گوشی هوشمند با طراحی خود تحت تاثیر قرار می گیرد زیرا دارای نمایشگر ناچ در جلو و ماژول دوربینی شبیه Realme GT Neo2 در عقب است. قسمت بالایی که ماژول دوربین را در خود جای داده، ظاهری براق دارد، در حالی که قسمت پشتی باقی مانده دارای روکش مات است. در  ادامه تمام اطلاعات مربوط به مشخصات، ویژگی ها و قیمت Narzo 50A Prime را مطرح می کنیم.

Realme Narzo 50A Prime دارای یک پنل نمایشگر 6.6 اینچی IPS LCD بوده که وضوح Full HD +، شدت روشنایی 600 نیتی و نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.7 درصد را ارائه می دهد. دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بوده که از شارژ 18 واتی از طریق USB-C پشتیبانی می کند.

تراشه Unisoc T612 در این محصول ریلمی تعبیه شده که چیپست ساده و رده پایه ای محسوب می شود. Realme Narzo 50A Prime دارای 4 گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی است. برای فضای ذخیره سازی بیشتر، یک اسلات اختصاصی برای اضافه کردن تا 1 ترابایت کارت microSD تعبیه شد. این گوشی با سیستم عامل اندروید 11 و Realme UI R edition عرضه می شود.

Narzo 50A Prime دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در عقب آن حسگر های اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز B&W  دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد. حسگر اثرانگشت آن در قسمت کناری بوده و از دو سیم کارت، وای فای، بلوتوث، جی پی اس و جک 3.5 میلیمتری صدا پشتیبانی می کند.

 در اخباری مرتبط اوایل این هفته، ریلمی بی سر و صدا از Realme Q5i در چین رونمایی کرد. امروز، این شرکت یک رویداد رونمایی برای معرفی گوشی های قدرتمندتر سری Q، مانند Realme Q5 و Realme Q5 Pro برگزار کرد. در اینجا به تمام اطلاعات مربوط به سری Q جدید که به طور انحصاری برای خرید در چین در دسترس هستند، می پردازیم.

Realme Q5 دارای یک پنل 6.58 اینچی FHD+ LCD است که نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. روشنایی آن 600 نیت، تراکم پیکسل 401 ppi و نسبت صفحه نمایش به بدنه هم 90.8 درصد است. از سوی دیگر، Realme Q5 Pro دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی FHD+ AMOLED E4 با نرخ نوسازی120 هرتز، شدت روشنایی 1300 نیت، نسبت کنتراست 5000000:1 و برخی دیگر است. بنابراین با نمایشگر روشن و پروضوحی همراه هستند.

نمایشگر هر دو گوشی دارای یک حفره دوربین است که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد. به نظر می رسد طراحی عقب هر دو گوشی هوشمند از گوشی پرچمدار Realme GT Neo2 الهام گرفته شده، در حالی که Q5 دارای یک اسکنر اثر انگشت در قسمت کناری بوده، Q5 Pro دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی Realme Narzo 50A Prime راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *