طراحی جذاب Realme 11 Pro+ پیش از رونمایی فاش شد

طراحی جذاب Realme 11 Pro+ پیش از رونمایی فاش شد

ریلمی اعلام کرده که سری 11 خود را در تاریخ 10 می معرفی می کند، اما تعداد دستگاه هایی که قرار است رونمایی شوند مشخص نیست. گزارش‌ها حاکی از آن است که این سری شامل چندین گوشی از جمله Realme 11 Pro+ 5G می‌شود که بالاتر از مدل‌های 11 Pro و 11 5G قرار می گیرد.

ریلمی تیزر جدیدی منتشر کرده که نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های دوربین این تلفن هوشمند برتر ارائه می دهد. طبق تیزر، Realme 11 Pro+ 5G ارتقاء دوربین قابل توجهی را حداقل روی کاغذ دارد.

جدیدترین تیزر از Realme 11 Pro Plus 5G تایید می‌کند که این گوشی هوشمند یک ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ در عقب خود با طراحی دو رنگ طلایی و مشکی دارد. این دوربین شامل حسگر اصلی 200 مگاپیکسلی شده، اما جزئیاتی در مورد دو سنسور دیگر دردسترس قرار نگرفت. همچنین یک فلاش LED در بالای ماژول دوربین تعبیه شد.

برای طراحی این گوشی، Realme با Matteo Menotto، طراح سابق GUCCI همکاری کرد. این دستگاه دارای قاب عقب خمیده، با پنل پشتی چرم مصنوعی بژ به نام «Sunrise City» است. پنل عقب دارای یک نوار عمودی با دوخت طلایی و نقره ای است که نظر هر فردی را جلب می کند. علاوه بر این، قاب گوشی دارای رنگ طلایی هم است. در سمت راست دستگاه، دکمه‌های پاور و صدا وجود دارد، در حالی که سینی سیم‌کارت، درگاه USB Type-C و خروجی بلندگو در لبه پایینی قرار دارند.

طراحی جذاب Realme 11 Pro+ پیش از رونمایی فاش شد

انتظار می‌رود Realme 11 Pro+ با طیف وسیعی از مشخصات رده بالا، از جمله نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی AMOLED با وضوح +FHD، نرخ نوسازی 120 هرتز و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز عرضه شود. در سوی دیگر این گوشی با پردازنده سری 7 Dimensity مدیاتک و 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی عرضه می شود. علاوه بر این، پیش بینی شده که این گوشی یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی خواهد داشت.

علاوه بر Realme 11 Pro+، این شرکت احتمالاً Realme 11 Pro و نسخه استاندارد Realme 11 را نیز عرضه خواهد کرد. باید دید این دستگاه ها چه نوع مشخصاتی را ارائه می دهند، اما انتظار داریم که دستگاه ها مشخصات قابل توجهی ارائه دهند. هر سه مدل 10 می معرفی خواهند شد و سه مدل با نام ریلمی 11، ریلمی 11 پرو و ریلمی 11 پرو پلاس معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید  انتشار تیزری از گوشی Realme C67 5G

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : طراحی جذاب Realme 11 Pro+ پیش از رونمایی فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *