شیائومی Duokan Pro II: E-reader در راه بازار جهانی

شیائومی Duokan Pro II: E-reader در راه بازار جهانی

Duokan Pro II اکنون در خارج از چین در دسترس است. Duokan Pro II که به صفحه نمایش 7.8 اینچی E-ink مجهز شده است، 250 گرم وزن، 7 میلی متر ضخامت دارد و با اندروید 11 از پیش بارگذاری شده است. این صفحه نمایش دارای نور پس زمینه 24 مرحله ای نیز در کنار سایر ویژگی ها است.

Good e-Reader تقریبا یک سال پس از عرضه E-reader شیائومی در چین، عرضه Xiaomi Duokan Pro II را آغاز کرده است. به طور خلاصه، Duokan Pro II دارای یک صفحه نمایش 7.8 اینچی E-Ink با وضوح 1872 در 1404 پیکسل با تراکم پیکسلی 300 PPI است. این نمایشگر که در حاشیه‌های نسبتاً ضخیم قرار دارد، دارای نور پس‌زمینه داخلی است که می‌توان آن را در 24 مرحله تنظیم کرد تا تابش خیره کننده در شرایط کم نور را به حداقل برساند.

علاوه بر این، Duokan Pro II با وجود باتری 3200 میلی آمپر ساعتی، 250 گرم وزن و 7 میلی متر ضخامت دارد. شیائومی ادعا می کند که E-reader تا 6 هفته زمان آماده به کار را ارائه می دهد که بخشی از آن به لطف صفحه نمایش کارآمد انرژی آن است. گنجاندن SoC Rockchip RK3566 کمک خواهد کرد که شیائومی آن را با 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 2 گیگابایت رم تکمیل کرده است. به عنوان مرجع، Duokan Pro II یک نسخه سفارشی از اندروید 11 را به صورت خارج از جعبه اجرا می کند.

Duokan Pro II اکنون با قیمت 299.99 دلار آمریکا از Good e-Reader قابل سفارش است. اگرچه ممکن است برای یک E-reader کوچک این مقدار زیاد به نظر برسد، شیائومی همان مدل را در چین با قیمت 1299 یوان ( 188 دلار ) به فروش می رساند. لطفاً توجه داشته باشید که Good e-Reader بنا به دلایلی هزینه حمل و نقل 29.99 دلار آمریکا را دریافت می کند. لطفاً برای جزئیات بیشتر به وب سایت خرده فروش مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Redmi Note 11 دارای جک هدفون هستند

نظرات در مورد : شیائومی Duokan Pro II: E-reader در راه بازار جهانی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *