انتشار تصویر زنده گوشی موتورولا Razr 2023

انتشار تصویر زنده گوشی موتورولا Razr 2023

اخیرا لنوو تایید کرده است که روی نسخه 2023 موتورولا ریزر با پیشرفت های قابل توجهی کار می کند. ماه گذشته نیز در رندرهای فاش شده مشاهده شد. اکنون یک تصویر زنده ادعایی از Motorola Razr 2023 به صورت آنلاین منتشر شده است که به ما نگاهی به دستگاه واقعی می‌دهد.

تصویر ادعا شده نشان می دهد که Motorola Razr 2023 طراحی دو رنگی را به نمایش می گذارد. رندرهای فاش شده نشان می دهد که یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ که نیمه بالایی پنل پشتی را پوشش می دهد حتی سنسورهای دوربین را نیز در بر می گیرد. تصویر زنده ادعا شده همان قسمت را با رنگ مشکی بازتابنده (به دلیل خاموش بودن صفحه نمایش) نشان می دهد که تقریباً شبیه یک صفحه نمایش است و بنابراین منطقه بزرگ صفحه را تأیید می کند. دو سنسور دوربین افقی و یک فلاش LED در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد.

نیمه باقی مانده از پنل پشتی به رنگ مارون است. همچنین دو خط افقی مارونی براق در وسط وجود دارد که به عنوان یک لولا عمل می کنند. برندهای Motorola و Razr در پایین پنل پشتی وجود دارد. دکمه های پاور و تنظیم صدا به رنگ قرمز هستند و در سمت راست دستگاه قرار دارند.

طبق گزارش‌های گذشته، موتورولا ریزر 2023 از نمایشگر بزرگ‌تر 3.7 اینچی در مقایسه با 2.7 اینچی مدل قبلی خود بهره می‌برد. بر اساس گزارش ها، این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد. طبق اطلاعات قبلی، انتظار می‌رود که عرضه تاشو در تاریخ 1 ژوئن سال جاری عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی موتورولا ThinkPhone

نظرات در مورد : انتشار تصویر زنده گوشی موتورولا Razr 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *