شیائومی 13 اولترا در هند، اندونزی و دو بازار دیگر عرضه نخواهد شد

شیائومی 13 اولترا در هند، اندونزی و دو بازار دیگر عرضه نخواهد شد

اوایل امروز، شیائومی فاش کرد که در این ماه از گوشی مورد انتظار شیائومی 13 اولترا رونمایی خواهد کرد. این شرکت حتی تایید کرد که این گوشی هوشمند در سطح جهانی نیز در دسترس خواهد بود.

اکنون، یک منبع موثق فاش می کند که این دستگاه به بازارهای بین المللی خاصی محدود خواهد شد. در چندین منطقه که این شرکت قبلا Mi 11 Ultra را فروخته بود، عرضه نخواهد شد.

به گفته کاپر اسکرزیپک، افشاگر مطرح، شیائومی 13 اولترا در هند، اندونزی، ترکیه و ژاپن عرضه نخواهد شد. هیچ سیستم عامل MIUI برای این مناطق وجود ندارد. این دستگاه تنها دارای پنج بیلد MIUI است که باید به چین، جهانی، EEA، روسیه و تایوان اشاره کرد. این بدان معناست که به غیر از بازار داخلی این برند، گوشی تنها در چند کشور منتخب غربی فروخته خواهد شد.

این بدان معناست که مشتریان علاقه مند در مناطق دیگر باید گوشی را وارد کنند. شایان ذکر است که برخلاف اپل، شیائومی گارانتی و تعمیرات بین المللی محصولات خود را ارائه نمی دهد. بنابراین واردات یک گوشی هوشمند گران قیمت برای اکثر افراد توصیه نمی شود.

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی اوایل امسال سری شیائومی 13 پرچمدار را در بازار جهانی عرضه کرد. حال به نظر می رسد باید در انتظار رونمایی نسخه اولترا تحت عنوان شیائومی 13 اولترا باشیم.

به تازگی مشخص شد این ماه شیائومی قصد دارد از شیائومی 13 اولترا پرچمدار رونمایی کند. مدلی که طراحی ارتقایافته داشته و دارای سخت افزاری قدرتمند نسبت به نسل قبل است.

پیشتر شیائومی یک تیزر مرموز در Weibo به اشتراک گذاشته است. همانطور که تصویر قابل مشاهده بوده، شیائومی ادعا می کند که در 9 آوریل میزبان یک رویداد با نام Open Day خواهد بود. علاقه مندان می توانند در 6 آوریل ثبت نام کنند، اگرچه شیائومی فقط از 500 طرفدار در محل استقبال می کند. متأسفانه شیائومی هنوز جزئیات دیگری در مورد رویداد ارائه نکرده است.

این روز همچنین سالگرد تاسیس شیائومی بوده که پس از سیزده سال برگزار می شود. به این ترتیب، مشخص نیست که آیا شیائومی در 9 آوریل برای معرفی سخت افزارهای جدید مانند Xiaomi 13 Ultra برنامه دارد یا خیر. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

بیشتر بخوانید  بهترین گوشی های شیائومی در سال 2020 را بشناسید

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 13 اولترا در هند، اندونزی و دو بازار دیگر عرضه نخواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *