شیائومی 12 اولترا به دوربین 1 اینچی مجهز است

شیائومی 12 اولترا به دوربین 1 اینچی مجهز است

 شیائومی در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی هوشمند جدیدی است که مختص عکاسی است: Xiaomi 12 Ultra. ما کمی بیشتر در مورد سنسور اصلی آن می دانیم که وعده کم نظیر بودن آن را می دهد.

پس از رونمایی شیائومی 12، 12 ایکس و 12 پرو در چند هفته پیش، شیائومی به زودی قدرتمندترین گوشی هوشمند سال 2022 خود را معرفی خواهد کرد: شیائومی 12 اولترا. مانند سال‌های گذشته، شرط بندی گوشی های هوشمند روی دوربین خواهد بود. همانطور که توسط برخی اطلاعات فاش شده تأیید می شود، شیائومی امسال با لایکا برای بخش دوربین دستگاه همکاری خواهد کرد و به ویژه از فیلترها و فناوری این شرکت بهره خواهد برد.

با این حال، می دانیم که Xiaomi 12 Ultra عمدتاً به دلیل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی جدید سونی جالب خواهد بود. Digital Chat Station قبلاً فاش کرده بود که یک سنسور بزرگ نسل بعدی به کار گرفته می شود، اما اکنون جزئیات بیشتری در مورد آن ارائه کرده است.

Digital Chat Station در پست جدیدی مشخص کرد که سنسور سونی IMX989 نام خواهد داشت. این سنسور غول پیکر خواهد بود، زیرا اندازه آن تقریباً 1 اینچ است. بنابراین یکی از بزرگترین حسگرهای موجود در بازار خواهد بود. برخی از سنسورهای 1 اینچی قبلاً در تلفن‌های هوشمند مانند Leica Phone 1 مجهز شده‌اند. یا Sony Xperia Xperia Pro-I، اما این مدل ها دیگر قدیمی شدند.

با چنین سنسوری، شیائومی 12 اولترا به خوبی می تواند رقبا را در دوربین کنار بزند. هر چه سنسور بزرگتر باشد، نور بیشتری می تواند دریافت کند. بنابراین باید کیفیت عکس عالی در روز و شب ارائه دهد. جالب اینجاست که به نظر می رسد سنسور IMX898 جانشین سنسور IMX789 OnePlus 10 Pro شود. با این حال، دومی 48 مگاپیکسل است، در حالی که IMX898 یک حسگر 50 مگاپیکسل محسوب می شود. بنابراین جای تعجب است که سونی این نام را انتخاب کرده است.

به عنوان یادآوری، شیائومی 12 اولترا نیز می تواند یکی از اولین گوشی های هوشمند باشد. به تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس که توسط TSMC توسعه یافته، مجهز شود.  باید بتواند مشکلات داغ شدن بیش از حد مدل فعلی اسنپدراگون 8 نسل 1 را برطرف کند. علاوه بر این، ما قبلاً متوجه شدیم که Xiaomi 12 Ultra از باتری 4900 میلی آمپر ساعتی استفاده  خواهد کرد که به فناوری شارژ سریع 120 واتی مجهز است.

بیشتر بخوانید  نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند شیائومی Mi Note 3 معرفی شد

در اخباری مرتبط پس از تایید وجود Xiaomi 12 Ultra، این دستگاه اکنون به طور رسمی وارد مرحله بعدی شده و بزودی باید شاهد رونمایی آن باشیم. طبق جدیدترین گزارش بدست آمده محصول آینده شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس قدرت می گیرد.

این خبر از افشاگر محبوب چینی، Digital Chat Station در Weibo منتشر شده است. در پست Weibo، آنها اشاره کردند که Xiaomi L2S با شماره مدل 2206122SC از چیپست معرفی نشده Qualcomm SM8475 استفاده می کند. فاش کننده همچنین نشان داده تاریخ عرضه دستگاه در سه ماهه سوم سال 2022 خواهد بود.

برای کسانی که نمی‌دانند، در گزارش قبلی آمده که شیائومی L2S به عنوان Xiaomi 12 Ultra در پایگاه داده IMEI دیده شد و چیپست Qualcomm SM8475 جانشین Qualcomm SM8450 است. شایعه شده که کوالکام SM8475 در واقع همان اسنپدراگون 8 نسل 1+ نامیده می شود و انتظار می رود به جای لیتوگرافی 4 نانومتری سامسونگ از لیتوگرافی 4 نانومتری TSMC بهره ببرد.

شرکت شیائومی تصمیم گرفته مدل اولترا را به عنوان یک گزینه قدرتمند و شگفت انگیز در آینده معرفی کند. به هر حال باید منتظر ماند تا بزودی شیائومی 12 اولترا را شاهد باشیم. در اخباری مرتبط انتظار می رود شیائومی به زودی شیائومی 12 اولترا را معرفی کند و اخیراً اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر شده است. آخرین بار، افشاگر مطرح DigitalChatStation فاش کرد که این گوشی ممکن است تنظیمات دوربین مشابهی با مدل قبلی خود داشته باشد. اکنون، او افشا می‌کند که از سیستم دوربین چهارگانه شایعه شده آن، یکی از لنزها یک حسگر پریسکوپ 5 برابری خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی 12 اولترا به دوربین 1 اینچی مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *