شیائومی و معرفی نسل جدید تلویزیون های TV ES Pro

شیائومی و معرفی نسل جدید تلویزیون های TV ES Pro

در اوایل سال جاری، تلویزیون شیائومی ES Pro با صفحه نمایش 86 اینچی در چین معرفی شد. اکنون این شرکت تلویزیون جدید را در سایزهای مختلف عرضه کرده است که شامل مدل های 55 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی می شود.

جدا از سایز مختلف پنل نمایشگر، هر کدام از مدل‌های سری ES Pro TV دارای مشخصات مشابهی هستند. این پنل دارای نرخ نوسازی بالا 120 هرتز و همچنین پشتیبانی از MEMC 120 هرتز است. علاوه بر این، تلویزیون جدید نور پس‌زمینه چند پارتیشنی را ارائه می‌کند، دارای 700 نیت حداکثر روشنایی، پشتیبانی از HDR، HDMI 2.1، VRR، AALM و گواهینامه AMD FreeSync است. مدل‌های جدید تلویزیون ES Pro در بخش پردازشی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند که با پردازنده چهار هسته‌ای A73 همراه می‌شوند.

طبق نوت های رسمی، این پنل از نور پس زمینه پارتیشن بندی شده 100 سطحی همراه با پشتیبانی از 4096 ناحیه کم نور استفاده می کند. این صفحه نمایش دارای وضوح 4K، خروجی 1 میلیارد رنگ، پشتیبانی 94 درصدی طیف رنگی DCI P3 است و برخی از مدل ها حتی می توانند حداکثر روشنایی 1000 نیت را نیز داشته باشند. برای صدا، تلویزیون جدید شیائومی ES Pro به دو بلندگوی 12.5 واتی مجهز شده است، اگرچه مدل بزرگتر 86 اینچی که در اوایل سال جاری عرضه شد دارای بلندگوهای 30 واتی بود و از Dolby Vision پشتیبانی می کرد.

از هم‌اکنون، پیش‌سفارش تلویزیون جدید ES Pro در سایزهای 55، 65 و 75 اینچی در حال حاضر فعال است. کوچکترین نوع دارای برچسب قیمتی 3299 یوان (تقریبا 488 دلار) است، در حالی که مدل 65 اینچی 4299 یوان (تقریبا 635 دلار آمریکا) و مدل 75 اینچی 6999 یوان (تقریبا 1035 دلار ) قیمت دارد.

شیائومی و معرفی نسل جدید تلویزیون های  TV ES Pro

در اخباری مرتبط شرکت شیائومی قصد دارد بزودی سری شیائومی 12تی را در چندین مدل معرفی کند و اکنون اطلاعات جدیدی فاش شد. براساس گزارش تازه انتشاریافته شرکت شیائومی در 12 تی پرو از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره خواهد گرفت.

به گزارش سم موبایل شیائومی از حسگر 200 مگاپیکسلی ایزوسل HP3 سامسونگ بهره خواهد گرفت و در شیائومی 12تی پرو به کار می گیرد. البته موتورولا نخستین برند استفاده کننده از حسگر 200 مگاپیکسلی است که حسگر HP1 سامسونگ را به کار می گیرد.

بیشتر بخوانید  اروپا ممکن است شیائومی 13T ویژه با دوربین لایکا را داشته باشد

این سنسور از نوع ایزوسل HP1 سامسونگ است. اطلاعات بیشتری در دست نبوده و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. در اخباری مرتبط Redmi Buds 4 و Buds 4 Pro امروز در چین معرفی شدند. علاوه بر این، شیائومی گوشی‌های هوشمند سری Redmi Note 11T، و دستبند Mi Band 7 در کنار لپ تاپ RedmiBook Pro 2022 Ryzen Edition را نیز معرفی کرده است. Redmi Buds 4 و 4 Pro هدفون مقرون به صرفه‌ای هستند که دومی در بین این دو دستگاه برتری بیشتری دارد. هدفون های TWS با هدفون‌هایی مانند OnePlus Buds Z2، Realme Buds و غیره در بازار رقابت می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شیائومی و معرفی نسل جدید تلویزیون های TV ES Pro

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *