گوشی Xiaomi 11i Hypercharge در 6 ژانویه رونمایی می شود

گوشی Xiaomi 11i Hypercharge در 6 ژانویه رونمایی می شود

ماه گذشته، یک گزارش رسانه ای ادعا کرد که شیائومی یک تلفن هوشمند با شارژر 120 واتی را قبل از پایان سال در هند عرضه خواهد کرد. حال به تازگی شیائومی اعلام کرد که سری Xiaomi 11i  را تاریخ 6 ژانویه 2022 در هند معرفی می کند، این گزارش اندکی دور از انتظار بوده است، در حالی که Xiaomi 11i Hypercharge از شارژ 120 واتی پشتیبانی می کند و آن را نه تنها سریع ترین گوشی هند، بلکه همچنین اولین تلفن هوشمند با فناوری شارژ سریع بالاتر از 100 وات به حساب می آورد.

شیائومی فناوری شارژ 120 واتی خود را HyperCharge می نامد و ادعا می کند که باتری گوشی هوشمند را تنها در 15 دقیقه از شارژ 0 به 100 درصد می رساند. شیائومی تعداد گوشی‌های هوشمند ماه آینده هند را مشخص نکرده است، اما پوستری که به اشتراک گذاشته، گزینه‌های رنگی خط تولید را به ما نشان می‌دهد و در عین حال وجود نمایشگرهای حفره دار در مرکز نمایشگر را تایید می‌کند.

این شرکت وعده داده است که فردا جزئیات بیشتری را در مورد سری 11i شیائومی فاش کند، اما غول تجارت الکترونیک هندی Flipkart قبلاً یک قدم جلوتر رفته است زیرا تأیید کرده که این گوشی‌های هوشمند دارای نمایشگرهای 120 هرتزی هستند و تراشه پرچم‌دار مدیاتک را به همراه دارند. صفحه تبلیغاتی Flipkart همچنین شامل تصاویر گوشی هوشمند است، اما این تصاویر تار هستند، بنابراین چیز زیادی نمی توان کسب کرد.

در حالی که منتظر جزئیات بیشتر در مورد گوشی های هوشمند جدید شیائومی هستیم، شایعات قبلی ادعا می کردند که Redmi Note 11 Pro+ با نام Xiaomi 11i Hypercharge در هند عرضه خواهد شد. امیدواریم با انتشار تیزرهای تبلیغاتی شیائومی و Flipkart در روزهای آینده برای ایجاد تبلیغات در مورد سری 11i شیائومی در هند، اطلاعات کامل و بیشتری داشته باشیم.

در اخبار مرتبط سری شیائومی 12 قرار است در 28 دسامبر امسال معرفی شوند. بنابراین باید تا تاریخ مقرر منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شارژ سریع 210 واتی شیائومی رکورد جدیدی ثبت کرد

نظرات در مورد : گوشی Xiaomi 11i Hypercharge در 6 ژانویه رونمایی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *