نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد

نوکیا 7 پلاس

این بار در نمایشگاه MWC 2018 شاهد معرفی یکی دیگر ار محصولات جالب و جدید شرکت اچ‌ ام‏‌ دی گلوبال بودیم , این شرکت در این نمایشگاه از فبلت جدید خود به نام نوکیا 7 پلاس رونمایی کرد. نوکیا 7 پلاس که اولین گوشی شرکت اچ ام دی است که با مارک نوکیا تولید می شود , پردازنده نوکیا 7 پلاس نسبت به نوکیا 7 کمی ارتقأ یافته و دارای پردازنده ی اسنپدراگون 660 می باشد , اندازه صفحه نمایش آن ۶.۰ اینچ ثبت شده است و از نوع IPS LCD با رزولوشن آن FHD+ می باشد.

نوکیا 7 پلاس

در صورتی که نوکیا 7 با نمایشگری با اندازه ۵.۵ اینچ و رزولوشن Full HD عرضه شد. دوربین جلو نوکیا 7 پلاس۱۶ مگاپیکسل بوده و از ویژگی عکاسی هم‌ زمان یا Bothie Mod بهره مند است. دوربین اصلی این فبلت ۱۲ و ۱۳ مگا پیکسل اعلام شده است , سنسور ۱۲ مگا پیکسلی برای عکاسی واید و ۱۳ مگا پیکسلی برای تله طراحی شده است , لنز های زایس یکی دیگر از ویژگی هایی است که در دروبین های اصلی نوکیا 7 پلاس دیده می شود فلاش LED دوگانه و سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز باعث ارتقأ کیفیت عکاسی شده است. با این ویژگی می توان در نور کم نیز عکس هایی با کیفیت بالا و نور کافی گرفت.

نوکیا 7 پلاس

عرضه این گوشی هنوز محدود به چین است. باتری نوکیا 7 ملاس نسبت به نوکیا 7 بهبود یافته و از 3000 میلی آمپر به ۳۸۰۰ میلی‌ آمپر رسیده است. سیستم‌عامل نوکیا 7 پلاس اندروید اوریو 8 است که نسبت به اندروید نوکیا 7 که اندروید ۷.۱.۱ است پیشرفته تر می باشد. رنگ آمیزی این گوشی ها با مدل های قبلی متفاوت است, دو رنگ مشکی و سفید ، رنگ هایی هستند که برای این گوشی در نظر گرفته که با نوار های طلایی‌ رنگ تزئین شده است و نام نوکیا با لگوی آن به چشم می‌ خورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوکیا 7 پلاس به طور رسمی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *